AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 ...fordi alle sammen som jeg tror jeg har en ONS med er skikkelige brae gutter! De serverer frokost dagen etter. Jeg får kos på morgenen. Ofte vil de at jeg skal bli hjemme hos dem hele neste dagen, kanskje gå en fin søndagstur og kjøpe noe mat eller se film. Vi utveksler nr eller så finner han meg opp på FB og behandler hverandre bra både før, under og etter sexen. Om vi ikke blir kjærester, så er det ikke fordi man er hore eller drittsekk men fordi følelsene ikke oppsto. Jeg synes de virker opptatt av helt andre ting enn å bare utnytte meg. Vi hadde lyst på hverandre dagen før - that`s it. Jeg kan egentlig bare snakke pent om gutter jeg har møtt der ute. Skjønner ikke noe av dette med "å bli brukt", "være hore/horebukk", "ikke tørre å ha sex med hverandre".... osv. Jeg synes det er sprøtt. Jeg hadde ikke følt meg brukt etter en ONS heller. Jeg vet ALDRI om det blir følelser for en fyr i fremtiden på så kort tid uansett: er det en ONS finner jeg ikke ut hvem han er siden vi ikke møtes igjen, til å kunne tenke tanken på å få følelser for han. Jeg ville bare gi en liten stemme til oss også, som opplever gode ting med ONS. Jeg har møtt flotte gutter når jeg forsøkte å ha ONS det ene året, jeg var snill med dem og de var snille med meg. Hadde tenkt akkurat det samme hvis det hadde forblitt en ONS, for vi oppførte oss høflig og hadde hverandre i et fint fokus så lenge ONSen som ikke ble ONSen varte. Kunne like gjerne vært med bare det. Jeg tror egentlig at mange andre har det sånn. Men de dårlige historiene rundt tilfeldig sex mellom kvinner og menn blir mest hørt og sett. Og jeg tror dette skremmer mange til å tro at de blir A)Brukt B)Må vente med sex C)At ONS bare har dårlige sider... Jeg vet veldig godt at jeg ikke løper rundt å har masse sex med randoms bare fordi jeg har opplevd det jeg har opplevd, så det kan jo ingen fortelle meg når jeg sitter her og er et eksempel på nettopp det. Når jeg snakker med mine venninner om ONS så er det ingen av oss som føler seg løse, vet jo at vi ikke er det. Når kameratene mine har hatt en ONS, vet jeg at de har opplevd noe positivt. Kanskje ikke en ONS alltid fører til følerier og noe ekte: men der og da var det sex. Følerier er noe annet. Av en eller annen grunn føler jeg meg nesten dum for å skrive på kg: Nei, jeg har ikke masse ONS og sex med randoms, og ja jeg har (prøvd) å hatt det, og jeg LIKTE det der og da. Vi hadde det strålende. (Jada, jeg skal også legge til at jeg vet at sex med en man elsker eller er i et forhold med som regel ikke kan sammenlignes...det er sant. Men det er to forskjellige temaer i mine øyne. Bare noen tanker. Beklager hvis innlegget er litt rotete. Anonymous poster hash: 2e44f...f84 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Fin lesing! Godt at noen kan dele gode tanker på denne måten. Takk skal du ha:) Anonymous poster hash: d3fe5...dae 3
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 De fleste ONS blant voksne mennesker er vel som du beskriver? Det er nesten litt i overkant faktisk, jeg skulle egentlig ønske at myten om "tøm og røm" stemte litt bedre Jeg liker nemlig best å sove alene, i egen seng, og jeg er enda mer glad i å våkne alene i egen seng. Men man blir jo nesten holdt som gissel, man får ikke lov til å gå midt på natta eller om morgenen for da skal det spoones og koses, så serveres frokosten, og så er det søndagstur på gang og så var det om man ikke skulle gått på kino eller lagd noe middag etc. Jeg har skallebank og vondt i magen og vil bare hjem, og blir fordi han ber meg om å bli. Og har jeg hatt noen hjemme så fyrer jeg opp de pannekakene til han om morgenen, og så finner jeg på en unnskyldning for at han må gå rett etter frokost. Men vet det er jeg som er rar her, de fleste liker selskap dagen derpå og er kosesyke og småkåte. Jeg foretrekker å pleie bakrusen alene. Men uansett - jeg innbiller meg at de fleste er høflige og greie med hverandre etter ONS, utveksler nummer osv. De som utelukkende har fæle historier om ONS er gjerne folk som aldri har hatt det, eller som aldri burde hatt det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 De fleste ONS blant voksne mennesker er vel som du beskriver? Det er nesten litt i overkant faktisk, jeg skulle egentlig ønske at myten om "tøm og røm" stemte litt bedre Jeg liker nemlig best å sove alene, i egen seng, og jeg er enda mer glad i å våkne alene i egen seng. Men man blir jo nesten holdt som gissel, man får ikke lov til å gå midt på natta eller om morgenen for da skal det spoones og koses, så serveres frokosten, og så er det søndagstur på gang og så var det om man ikke skulle gått på kino eller lagd noe middag etc. Jeg har skallebank og vondt i magen og vil bare hjem, og blir fordi han ber meg om å bli. Og har jeg hatt noen hjemme så fyrer jeg opp de pannekakene til han om morgenen, og så finner jeg på en unnskyldning for at han må gå rett etter frokost. Men vet det er jeg som er rar her, de fleste liker selskap dagen derpå og er kosesyke og småkåte. Jeg foretrekker å pleie bakrusen alene. Men uansett - jeg innbiller meg at de fleste er høflige og greie med hverandre etter ONS, utveksler nummer osv. De som utelukkende har fæle historier om ONS er gjerne folk som aldri har hatt det, eller som aldri burde hatt det. Ja jeg hadde mange grusomme forventninger til både singeltilværelsen og one night stands da jeg ble singel etter et langvarig forhold som 25 åring, og fikk en hyggelig fyr til sengs i stedet for en uhøflig og utnyttende horebukk med monster mellom bena. Forventningen var en fyr som så på jenter som horer, var PUA, badboy og ikke-kjæresteemne. Jeg hadde det egentlig fint, jeg. Og synes det var fint å lese innlegget ditt. Det var en ny variant. Takk for det. ts Anonymous poster hash: 2e44f...f84
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 ons er ikke lov, hvis man skal bli et godt kjerestemne er min mening da.Anonymous poster hash: e30a6...f8f
Pawn Hearts Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 ons er ikke lov, hvis man skal bli et godt kjerestemne er min mening da. Anonymous poster hash: e30a6...f8f "Kjerestemne" har jeg aldri hørt om, så det skal jeg heller ikke uttale meg om, men i min bok er ikke ONS noe hinder for å være et godt kjæresteemne.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 "Kjerestemne" har jeg aldri hørt om, så det skal jeg heller ikke uttale meg om, men i min bok er ikke ONS noe hinder for å være et godt kjæresteemne. Hehe men det er der i min. Bare jomfruer slipper til her;)Anonymous poster hash: e30a6...f8f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Hehe men det er der i min. Bare jomfruer slipper til her;)Anonymous poster hash: e30a6...f8f Lykke til Anonymous poster hash: b675b...d27
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Ja, ja, bare fortsett med å ete frokost du...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå