AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Hei! Jeg skal skaffe meg hest, og lurer sånn på alt det med forsikring! Hvilken forsikring har hesten din, og hvor mye koster en helt vanlig veterinærforsikring? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Har hatt litt forskjellig. Tatt utvidet veterinær på alle og det har vært veldig lurt. To stykker har jeg hatt på "innlagt" på hesteklinikk og fått god dekning. Fikk vel bedre på IF enn på Gjensidige. Synes Agria var særest her. Endte opp med en høy egenandel etter to uker på klinikken. Hadde avlsverdi på den ene, men det ble bare dyrt siden jeg ikke avlet på henne. Hadde livsforsikring på den med Gjendisige, og det var bra, da hesten døde Ellers har jeg ikke hatt død faktisk. Anonymous poster hash: 880ff...111
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Har hatt litt forskjellig. Tatt utvidet veterinær på alle og det har vært veldig lurt. To stykker har jeg hatt på "innlagt" på hesteklinikk og fått god dekning. Fikk vel bedre på IF enn på Gjensidige. Synes Agria var særest her. Endte opp med en høy egenandel etter to uker på klinikken. Hadde avlsverdi på den ene, men det ble bare dyrt siden jeg ikke avlet på henne. Hadde livsforsikring på den med Gjendisige, og det var bra, da hesten døde Ellers har jeg ikke hatt død faktisk. Anonymous poster hash: 880ff...111 Tusen takk for svar! Trist å høre om hesten din Hvor mye må man regne med å betale i året i forsikring? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hva det koster for forsikring kommer veldig an på hva slags hest du har. Jeg betalte litt over 2000 kroner i året for full veterinærforsikring (100 000) og livsforsikring (30 000) på hesten jeg hadde (solgte for ett år siden). Jeg har veldig gode erfaringer med Agria. Ville tatt kontakt med ulike selskap som tilbyr forsikring, og be om et tilbud. Anonymous poster hash: e18a6...d3b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Anbefaler å ha livs og utvidet veterinærforsikring. Det vil du garantert trenge i løpet av årene, hester skader seg Sjekk ut Agria, If, Gjensidige og be dem sende deg tilbud, les NØYE gjennom alt og velg det som passer deg best, kanskje ved hjelp av ei venninne som har god peiling på forsikring av hest Anonymous poster hash: 6f69d...b63
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Hva er livsforsikring? Betyr det at man får igjen penger hvis hesten dør? Si at jeg kjøper en hest til førti tusen, hvor mye tror dere at vetrinærforsikringen vil koste da? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
Sphynx Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Hva er livsforsikring? Betyr det at man får igjen penger hvis hesten dør? Si at jeg kjøper en hest til førti tusen, hvor mye tror dere at vetrinærforsikringen vil koste da? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8 http://www.agria.no/ her kan du måle hvor mye det vil koste... agria er veldig anbefalt. Vi har dette på vår rasekatt.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 http://www.agria.no/ her kan du måle hvor mye det vil koste... agria er veldig anbefalt. Vi har dette på vår rasekatt. Takk for svar Men jeg finner ikke der man kan måle hvor mye det koster...? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
Sphynx Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Takk for svar Men jeg finner ikke der man kan måle hvor mye det koster...? Anonymous poster hash: 89f8d...2b8 http://www.agria.no/hest/tegn Her! Så fyller du bare ut å trykker send, da kjøper du ikke forsikring altså, du bare får et overslag over hva det vil koste også kan du gå videre etterhvert
Namine Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Jeg har agria, betaler vel rundt 3000 for utvidet veterinær og livsforsikring. et annet selskap skulle ha 7000 for samme forsikringen den gangen jeg sjekket, så prisen kan variere veldig, så lønner seg å sjekke rundt. Prisen på forsikring varierer på hvilken type hest du har, bruksområde, verdi, hvor mye du vil forsikre/hvilken type forsikring etc.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Takk for hjelpen dere! Anonymous poster hash: 89f8d...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå