AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Har gått på p-piller en stund nå. Nå den sise mnd har jeg blødd hver eneste dag. Har lest at blødninger er en av bivirkningene, men 4 uker? Føler det aldri stopper. Har gått på disse p-pillene før, og aldri opplevd det. Skjedde etter jeg starta på igjen. Er det noe jeg kan gjøre? Ta en pillefriuke kanskje? - Ts Anonymous poster hash: b6f95...8d5
htd_ Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Hei. Dette skjedde med meg også. Noen p-piller er kjent for å øke blødningstendens når du har brukt dem en stund. Dersom du gjør som du skal (tar den til samme tid hver dag) og du fortsatt har dette problemet kan du jo prøve å bytte merke, evt. bytte prevensjon. Jeg måtte bytte etter 5 mnd (!) med konstante blødninger. Nå bruker jeg hormonspiral og blør ikke i det hele tatt. Den kan brukes selvom du ikke har født. Jeg ble anbefalt spiral av gyn. på sykehuset etter blødningsepisoden. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Hei. Dette skjedde med meg også. Noen p-piller er kjent for å øke blødningstendens når du har brukt dem en stund. Dersom du gjør som du skal (tar den til samme tid hver dag) og du fortsatt har dette problemet kan du jo prøve å bytte merke, evt. bytte prevensjon. Jeg måtte bytte etter 5 mnd (!) med konstante blødninger. Nå bruker jeg hormonspiral og blør ikke i det hele tatt. Den kan brukes selvom du ikke har født. Jeg ble anbefalt spiral av gyn. på sykehuset etter blødningsepisoden. Lykke til Takk for svar . Er diane jeg går på, pga kviser. Føler jeg er nødt til å velge. Kviser eller mensen.... Blæh. - Ts Anonymous poster hash: b6f95...8d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå