AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Ja, som tittelen sier. Soppinfeksjon, og like frustrert hver gang. Trenger noen svar her, når kan jeg ha samleie igjen? Prøvde i går, men funket ikke bra svie i skjedeåpningen. Har fullført kuren med 6stk stikkpiller, Canesten, og er nå på 8. med smøring med krem. Når tar d slutt?!! Det klær heldigvis ikke lenger, svir bare i noen sekunder i det jeg smører meg. Når vet jeg jeg er blitt kvitt soppen? Når kan jeg leve "normalt"?=/ Blir så deprimert, sist jeg fikk Soppinfeksjon, sleit jeg i 2mndr! Vil ikke gjennom det igjen :( Trenger sårt noen tips og svar og råd.. Anonymous poster hash: 3a84a...5d2
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg ble ikke kvitt soppinfeksjon av kun Canesten, fordi Canestenen var for svak for infeksjonen. Jeg gikk til lege og fikk noe sterkere, så ble jeg kvitt det på en ukes tid 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Problemet mitt er bare en håpløs fastlege som ikke skjønner noen ting. Og må ta hundre tester til samme resultat hver gang det har vært tilfelle. Har for såvidt gitt opp, men skal dit imorgen så får se =/ Jeg ble ikke kvitt soppinfeksjon av kun Canesten, fordi Canestenen var for svak for infeksjonen. Jeg gikk til lege og fikk noe sterkere, så ble jeg kvitt det på en ukes tid Anonymous poster hash: 3522f...410
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Problemet mitt er bare en håpløs fastlege som ikke skjønner noen ting. Og må ta hundre tester til samme resultat hver gang det har vært tilfelle. Har for såvidt gitt opp, men skal dit imorgen så får se =/Anonymous poster hash: 3522f...410 Jeg hadde byttet lege om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hørt at det er viktig å legge om kostholdet helt når du har soppinfeksjon, heftig lavkaebo til du er helt kvitt symptomer og holde deg unna mat som har sopp. Det gjorde jeg iallfall når jeg hadde det. Er man mye plaget, burde man legge om kostholdet helt til dette... Lykke til.Anonymous poster hash: 192c0...ba1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Du må få Diflucan av fastlegen, ofte er 1-2 tabletter nok. Det burde fastlegen skjønne, når du sliter så mye. Om det ikke går over av det, trenger du kanskje langvarig Diflucanbehandling, over 8-12 uker. Man tar en tablett i uka. Anonymous poster hash: 3b068...7f0 1
Rotemor Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Hørt at det er viktig å legge om kostholdet helt når du har soppinfeksjon, heftig lavkaebo til du er helt kvitt symptomer og holde deg unna mat som har sopp. Det gjorde jeg iallfall når jeg hadde det. Er man mye plaget, burde man legge om kostholdet helt til dette... Lykke til.Anonymous poster hash: 192c0...ba1 Dette Lite sukker i kostholdet. Dropp brus. Smør deg nedentil med naturell yoghurt Sett stumpen i grønnsåpevann og bruk badesalt i badekaret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå