AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Som overskriften: Hvordan bli kvitt salsuget?Anonymous poster hash: c5f8d...2c5
Gjest Sala21 Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Jeg vaker her også, trenger å vite. Ikke bare i maten, men også som potetgull som er min største synd...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Saltsuget? Drikk mindre vann. Spis mer salt. Anonymous poster hash: e322b...fee
Aviendha Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Skal følge med her for gode råd! Hos meg er nok ikke problemet at jeg får i meg for lite salt, men laangt over anbefalt daglig inntak. Drikker også masse vann, uten at det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Skal følge med her for gode råd! Hos meg er nok ikke problemet at jeg får i meg for lite salt, men laangt over anbefalt daglig inntak. Drikker også masse vann, uten at det hjelper. Selvfølgelig hjelper ikke det, det er vel heller med på å bidra til problemet. Drikker du masse vann så kan du risikere å lage ubalanse i saltinnholdet i kroppen. Anonymous poster hash: 2196f...55e
Aviendha Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Selvfølgelig hjelper ikke det, det er vel heller med på å bidra til problemet. Drikker du masse vann så kan du risikere å lage ubalanse i saltinnholdet i kroppen. Anonymous poster hash: 2196f...55e Nå var det jo noen over her som tipset opp å spise mer salt/drikke mindre vann, derfor jeg skrev at det ikke funker for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Som overskriften: Hvordan bli kvitt salsuget?Anonymous poster hash: c5f8d...2c5 Du har mest sannsynlig saltmangel og er natriumsnivået ditt for lavt, kan det være farlig. Du blir deprimert, blir forvirret http://www.prgmea.com/19/2012/05/hvordan-a-handtere-virkningene-av-lav-natrium.html Ta deg en tur til legen for å få målt nivået ditt. Det er mulig at du må ha tilskudd av salter. Anonymous poster hash: 74b3e...29c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå