Gå til innhold

Hvordan bli kvitt saltsuget?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften:

Hvordan bli kvitt salsuget?

Anonymous poster hash: c5f8d...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vaker her også, trenger å vite.

Ikke bare i maten, men også som potetgull som er min største synd...

Skrevet

Saltsuget? Drikk mindre vann. Spis mer salt.

Anonymous poster hash: e322b...fee

Skrevet

Skal følge med her for gode råd!
Hos meg er nok ikke problemet at jeg får i meg for lite salt, men laangt over anbefalt daglig inntak. Drikker også masse vann, uten at det hjelper.

Skrevet

Skal følge med her for gode råd!

Hos meg er nok ikke problemet at jeg får i meg for lite salt, men laangt over anbefalt daglig inntak. Drikker også masse vann, uten at det hjelper.

Selvfølgelig hjelper ikke det, det er vel heller med på å bidra til problemet. Drikker du masse vann så kan du risikere å lage ubalanse i saltinnholdet i kroppen.

Anonymous poster hash: 2196f...55e

Skrevet

Selvfølgelig hjelper ikke det, det er vel heller med på å bidra til problemet. Drikker du masse vann så kan du risikere å lage ubalanse i saltinnholdet i kroppen.

Anonymous poster hash: 2196f...55e

Nå var det jo noen over her som tipset opp å spise mer salt/drikke mindre vann, derfor jeg skrev at det ikke funker for meg.

Skrevet

Som overskriften:

Hvordan bli kvitt salsuget?

Anonymous poster hash: c5f8d...2c5

Du har mest sannsynlig saltmangel og er natriumsnivået ditt for lavt, kan det være farlig. Du blir deprimert, blir forvirret

http://www.prgmea.com/19/2012/05/hvordan-a-handtere-virkningene-av-lav-natrium.html

Ta deg en tur til legen for å få målt nivået ditt. Det er mulig at du må ha tilskudd av salter.

Anonymous poster hash: 74b3e...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...