AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg tok på meg en opprydnings- og vaskejobb og har visst kastet målebegeret til eggkokeren til den jeg vasket hos. Dette må jeg nå erstatte, og nå lurer jeg på om alle slike målebegere er like uavhengig av eggkoker. Jeg vet nemlig ikke hvilket merke det er snakk om, og personen jeg vasket hos er såpass sur at jeg ikke får svar heller - og ikke får jeg betalt før jeg erstatter dette heller. Kan noen hjelpe? Jeg tror eggkokeren er gul, den er i hvert fall farget og ser litt gammel ut. Tipper den er minst 8 år gammel. Anonymous poster hash: 8f2be...ccd
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg kan ikke forstå at det skal være ulike målebegere til eggkokere. Spør på elkjøp el. og spør. Har de ikke, så gi vedkommende et ifra en annen eggekoker. Det koster ofte en hundrelapp for en ny en. Har du kontrakt kan du kreve å få lønnen utbetalt, minus eggekoker-begeret. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Eggkokere er veldig billige, om man ikke absolutt skal ha en dyr. Så hvorfor ikke bare kjøpe en ny eggkoker? Anonymous poster hash: 3119f...45c
LadyGirl Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 tror ikke du får kjøpt delene av en eggkoker hver for seg, jeg har aldri sett de f.eks bare målebegeret. Tror det nesten er bedre å kjøpe en helt ny eggkoker.
emilia12 Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 De kan jo ikke holde tilbake lønn på så tynt grunnlag. Hvordan kan de vite att det var deg? Mulig de selv har rotet det bort.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg tror faktisk at det var jeg som kastet det sammen med flere andre plastbeholdere/-begere som inneholdt fordervet mat. Ny eggekoker av samme type koster visst 400-500 kroner. Skal sjekke om jeg får tak i et annet målebeger. Anonymous poster hash: 8f2be...ccd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/OBH6728/obh-nordica-eggkoker-easy-eggs Vi har denne og den fungerer helt supert, og merket er kjent og bra. Man trenger ikke en til 500kr. Anonymous poster hash: 3119f...45c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå