Gå til innhold

Cherrox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de har tilbud på Coop obs hypermarked nå. De selger cherrox Nordkapp fra viking til 299 og friends thermostøvel til 199. Er det best å bare satse på at viking er det beste valget? Syns det er kjedelig å bruke 200 kr på noe som kanskje ikke holder. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: f7419...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gått for Viking ja.

Her går jeg kun for Viking Ultra eller Thermo. Oppdaget(litt for sent) at ungene ble iskalde på føttene i de billige Viking variantene. Så de hadde nok hatt noen ubehagelige vintermnd før jeg oppdaget det :(



Anonymous poster hash: 93865...003
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke Dock Boots istedenfor? Bedre for foten :)

Jeg kjenner ikke til disse så er nysgjerrig, hvordan er de bedre?

Vi bruker cherrox i overgangsperioden der det er litt for kaldt med gummistøvler og fortsatt for vått og varmt for skikkelige vinterstøvler. Har hatt noen fra Viking som vi har vært kjempefornøyde med i hvertfall, legger i en skikkelig ullsåle så holder det en stund. Men på vinteren har vi andre støvler.

Anonymous poster hash: eefaa...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til disse så er nysgjerrig, hvordan er de bedre?

Vi bruker cherrox i overgangsperioden der det er litt for kaldt med gummistøvler og fortsatt for vått og varmt for skikkelige vinterstøvler. Har hatt noen fra Viking som vi har vært kjempefornøyde med i hvertfall, legger i en skikkelig ullsåle så holder det en stund. Men på vinteren har vi andre støvler.

Anonymous poster hash: eefaa...482

De har bedre såle, de sitter bedre på foten også tåler de mer kulde.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...