AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg liker egentlig veldig godt å bli dominert i senga.. Ikke noe sånn voldsomme greier da, med masse bokstaver Kunne gjerne tenkt meg å prøve bind foran øyene og blitt bunnet fast. Har prøvd å hinte litt frem til kjæresten, men det ser ikke ut som han tar hintet, eller så liker han bare helt vanlig rolig sex. Kan det være at kjæresten min ikke liker å dominere i det hele tatt? Er det noen andre damer her som har opplevd det samme, men nådd frem til kjærsten/mannen? Hva tenker dere menn om å dominere i senga? Anonymous poster hash: 95231...d20
Gjest krokodillen Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Nytter ikke hinte. Bare si at det tenner deg
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Nytter ikke hinte. Bare si at det tenner deg Men han er litt vanskelig på den biten der, for har prøvd å ta det opp og spør om hva han liker i senga, og da får jeg bare til svar: sex? Anonymous poster hash: 95231...d20
Erazor Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Men han er litt vanskelig på den biten der, for har prøvd å ta det opp og spør om hva han liker i senga, og da får jeg bare til svar: sex? Anonymous poster hash: 95231...d20 Problemet er at hvis hintet ditt er å spørre hva han liker i sengen, så kan du mest sannsynlig spørre til du blir blå i trynet og ikke bli noe klokere. Mitt råd er å være mer direkte, og for eksempel spørre «hva synes du om <sett inn det du har lyst til å prøve>?» Da må han faktisk ta stilling til akkurat det du spør om.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Problemet er at hvis hintet ditt er å spørre hva han liker i sengen, så kan du mest sannsynlig spørre til du blir blå i trynet og ikke bli noe klokere. Mitt råd er å være mer direkte, og for eksempel spørre «hva synes du om <sett inn det du har lyst til å prøve>?» Da må han faktisk ta stilling til akkurat det du spør om. Det er sant... Vi er like dårlig til å prate om sex begge to, det har liksom bare alltid fungert, så jeg får vel ta det første steget da! Anonymous poster hash: 95231...d20
Gjest krokodillen Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Men han er litt vanskelig på den biten der, for har prøvd å ta det opp og spør om hva han liker i senga, og da får jeg bare til svar: sex? Anonymous poster hash: 95231...d20 Du spør hva HAN liker i senga. Du må jo fortelle hva DU liker i senga. Det var jo det tråden handlet om?
Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Fortell ham at du har en liten fantasi / lyst å prøve å bli bundet eller få bind for øynene.... Send ham en hyggelig liten sms, eller skriv en liten lapp med teksten " lyst å binde meg ? "..... Ellers som jeg alltid foreslår Bli enig om å skrive postit lapper om seksuelle ting dere har lyst å gjøre. Ha en farge hver, og trekk en lapp annenhver gang. Dere har ikke lov å lese på lappene som ligger i glasset. Skriv ned små og store ting som er realistiske å prøve ut - det kan være hva som helst. Veldig fin og morsom måte å utfordre se selv og partneren seksuelt på.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 (endret) Jeg liker å dominere jeg Men dama mi elsker å dominere! Hun tenner skikkelig på det. Så ofte jeg må være bundet for hennes nytelse, ja er skikkelig deilig for meg også Si det rett ut til typen din at du vil bli dominert. Endret 19. august 2014 av SoccerPlayer
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Ja, han har fått lekt seg med binde meg fast i sengen og med bind for øynene, men egentlig tenner jeg på å dominere han Så er nok jeg som styrer mer med det Du får si at du vil at han skal dominere deg i sengen, kjøp et bondage sett. Mye morro man kan ha med det Sånne pisker følger som regel med og de er ikke vonde engang, så veldig safe å bruke dem
Gjest krokodillen Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Ja, han har fått lekt seg med binde meg fast i sengen og med bind for øynene, men egentlig tenner jeg på å dominere han Så er nok jeg som styrer mer med det Du får si at du vil at han skal dominere deg i sengen, kjøp et bondage sett. Mye morro man kan ha med det Sånne pisker følger som regel med og de er ikke vonde engang, så veldig safe å bruke dem Da blir jo pisken rimelig overflødig spør du meg. Blir som å ta på håndjern man greier å komme seg ut av selv..
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Da blir jo pisken rimelig overflødig spør du meg. Blir som å ta på håndjern man greier å komme seg ut av selv.. Hvorfor er det overflødig å bruke pisk på en som ligger bundet????? Du klarer garantert ikke å komme ut av bondagesettet jeg har iallefall!
Gjest krokodillen Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor er det overflødig å bruke pisk på en som ligger bundet????? Du klarer garantert ikke å komme ut av bondagesettet jeg har iallefall! " sånne pisker følger som regel med og er ikke vonde en gang" Derfor
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 " sånne pisker følger som regel med og er ikke vonde en gang" Derfor Eh? Ikke alle som liker pisker med smerter. Godt å begynne med noe lett
Gjest krokodillen Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Eh? Ikke alle som liker pisker med smerter. Godt å begynne med noe lett Da forsvinner litt av poenget for min del
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Da forsvinner litt av poenget for min del Javel
draug 75 Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Bind for øynene er sanseberøvelse... oooog dermed har du beveget deg over i SM- land. Det er legning. Så det er ikke sikkert han mangler fantasi. Det kan være at han ikke er skrudd slik sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå