AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg vart samboer med exen i mange år. Han var min første alt, og jeg var under inntrykk av at vi hadde ganske bra sex. Men så, etter noen dårlige ONS, møtte jeg en ny fyr for noen måneder siden - og jeg skjønte allerede første natten at dette var noe utenom det vanlige Han er ekstremt oppmerksom og interessert i meg når vi har sex, har rolige og bestemte bevegelser som gjør meg helt gal for å si det mildt.. Han tar seg god tid og ja.. bare veldig bra. Men det får meg til å føle meg mindre flink. Exen var mer typen til å få meg til å komme først med tunge og hender, og så bare peise på. Og han ville bare at en BJ skulle være hodet fort opp og ned. Han nye vil derimot at jeg skal ta meg tid og gjøre det sakte. Det synes jeg er veldig fint, og jeg liker mye bedre å suge nå enn jeg noen gang har gjort før. Han virker også mer fornøyd nå enn han gjorde i starten. Men jeg skulle gjerne hatt noen tips om hva annet jeg kan gjøre, jeg vil så gjerne at han skal ha det like bra som jeg har... Og nå hender det at han ikke kommer (altså typ andre gangen vi har sex innenfor en time eller to) mens jeg kommer hver gang Noen som har noen tips? Eller andre menn der ute som ikke alltid kommer og har noen tanker om det? Anonymous poster hash: 9f9b0...b7f 1
Gjest HarryDotter Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Ikke tenk på at han ikke kommer.....Det er ofte slik at det tar tid i andre runde. Da er penis hel nummen etter første orgasme. det betyr derimot ikke at han ikke nyter det av den grunn. Det gjør han garantert! Sex og nytelse er så mye mye mer enn bare å komme. Slå deg løs med ham! Sug han og bruk hele kroppen hans......ALLT er helt fantastisk godt når man har sex med en dame man virkelig liker og har superbra kjemi med. Legg fra deg alle tanker om at han ikke nyter fordi at ditt og dull. BAre ta for deg av allt du har lyst på...det er mitt råd...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå