Gå til innhold

msn-sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hadde en spennende opplevelse for noen kvelder siden. Mannen min er bortreist, og vi satt på hver vår kant av landet. Vi chattet, og jeg hadde på web-kamera...Onanerte foran kamera mens mannen min så d hele fra skjermen. Veldig opphissende og annerledes.

Vi er sikkert ikke de eneste som har gjort dette?

Ble litt flau etterpå da....men mannen min sa d var en av de beste opplevelsene han har hatt når vi har vært fra hverandre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når menn er på reiser uten "fruen" hender det ikke så rent sjelden at de tar seg en tur i baren og treffer et kvinnfolk etter en incident som denne...

Men din gjorde nok ikke det siden han fikk seg en ronk på kamera.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn er på reiser uten "fruen" hender det ikke så rent sjelden at de tar seg en tur i baren og treffer et kvinnfolk etter en incident som denne...

Det var da en unødvendig kommentar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn er på reiser uten "fruen" hender det ikke så rent sjelden at de tar seg en tur i baren og treffer et kvinnfolk etter en incident som denne.. :)

Sjansjen for at en mann finner seg noe annet i baren er forsvinnende liten. Det står som regel ikke kvinner i barer å venter på å bli plukket opp til en hver tid. Om man da ikke betaler for det.

Og svært få menn med en frue som dette ville finne på å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, kjenner du bare drittsekker du da....?

*trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...