Gå til innhold

Suger du på ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det ganske lenge siden jeg har hatt en ONS, men dersom det i det hele tatt skal bli aktuelt så må jeg forsikre meg om at han har testet seg og ikke har noe. Spørsmål er om en kan stole på vedkommende. Dersom svaret er "Jeg tror jeg er fri for sykdommer", så føler jeg det er et dårlig tegn. Uansett om risikoen er liten, tar jeg ikke hvem som helst i munnen. Jeg trenger å føle meg seksuelt komfortabel med en mann før jeg vil ta hans penis i en munn, og det blir jeg sjeldent ved tilfeldig sex. Nå er det sjeldent jeg har tilfeldig sex også, så det har egentlig ikke en problemstilling som dukker opp ofte. Når det er sagt har jeg aldri opplevd en ONS spørre om jeg kan suge han.

Når det er sagt så har jeg gjort det en gang jeg var og ung dum med en omreisende svenske i utlandet (Ute i en offentlig park av alle ting :plystre: ). Jeg spurte han aldri han hadde testet seg. Herregud, da jeg så Facebookprofilen hans etterpå og så hvilken livsstil han hadde begynte jeg å svette. Jeg begynte å innbille meg at jeg kunne ha blitt smittet med HIV og at det var et resultat av dårlig karma. (Har testet og fått avkreftet at dette er tilfelle). Jeg vet ikke hva annet jeg kan si, at jeg var ung, dum og full. Men jeg har vel lært av den gang. Det er vel kanskej derfor jeg er ekstra skeptisk nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke suge på ons. Trenger ikke være kjedelig i senga selv om man velger å ikke suge. Man får jo ingenting igjen for å suge. Det er ikke noe poeng i å gjøre det, før man går inn i et forhold eller med noen man holder på med.

Anonymous poster hash: be653...f38

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg suger på ONS i den forstand at jeg ikke er noe flink til å skaffe meg ONS-er

Skrevet

ikke faen, jeg vet ikke når han dusja sist

Skrevet

Hovedsakelig ikke, men det har hendt ;)

Anonymous poster hash: 01f21...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...