Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen var jeg uheldig og slo hodet mitt kraftig. Jeg ble dyttet av en mann som deretter ramlet over meg. Fikk et kutt over venstre øyenbryn.

Har følt meg helt fin, men i dag på formiddagen oppdaget jeg at hele venste delen av hodet har mistet følelsen. Kun i hodebunnen, i håret liksom. Har også hodepine og har vært litt småtrøtt i dag (sikkert fordi det er mandag)

Ringte legen å hun sa at det var ingenting å bekymre seg over. Kjenner likevel jeg er litt redd for å sovne nå i kveld å ikke våkne opp i morgen..

Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt dytt, desp etter svar

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg tenker at siden du er redd for å sove så er vel en tur på legevakten på sin plass :)

Gjest constance90
Skrevet

Jeg ville dratt til legevakten.

Det er sikkert bare ømt og grunnen til du ikke kjenner noe men jeg ville fått en sjekk og sett om du har fått hjernerystelse. Det skal vel mye til for å få det på fremsiden, slag skal stortsett treffe bakhodet for å få til det.

Hvis du har reagert på lyder og sterkt lys i dag så ville jeg hvertfall reist ned.

Skrevet

Jeg også har hatt lignende etter slag mot hode og andre steder på kroppen. Det er normalt å miste følelsen rundt om der man har slått seg i alle fall. Men det kan nok være lurt å ta en snakk med legevakta også, i tilfelle du har fått noen blødning eller noe.

Skrevet

Tror ikke det er så mye å være bekymret for natt til tirsdag dersom du slo deg natt til lørdag eller søndag. Hadde det vært noe alvorlig hadde du vel blitt akutt dårlig noe før.

Anonymous poster hash: 002b1...7eb
Skrevet

Jeg slo en gang hodet så hardt jeg kunne i en vegg, og nei det var ikke med vilje, kuttet øynebrynet og hovnet skikkelig opp. Mista følelsen der i 3 dager uten at noe var galt, legen mente det var pga støtet og hevelsen, måtte og sy øyebrynet, fikk ikke hjernerystelse, reagerte ikke på lys, lyder eller noe, var bare temmelig omtåket etter smellen som kom ganske uventet.

Anonymous poster hash: 49654...08f
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det var bare jeg som fikk litt noia i går da jeg skulle legge meg. Jeg orket ikke legevakt, tidlig opp i dag og laaaaang skoledag. Jeg lever uansett i beste velgående, og kommer til å kontakte lege dersom jeg mister mer følelse eller om det sprer seg på noe vis.

Ha en fin dag :hug:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...