AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Er ikke så flink til å ta medisinene mine i perioder, og begynner på full dose hver gang, tett som jeg er. Begynte igjen i går etter en ukes pause, i dag har jeg vært energiløs, tiltaksløs, vondt i hodet, kvalm, orker ikke gå å lage meg mat eller ta drikke selv om den står rett fremfor meg, irritert, vonde tanker, ser mørkt på alt. Har sittet litt ute i en time ca og gått en lengre tur i dag men utover det har jeg ikke gjort noe fornuftig. Føler meg elendig! Klage klage! Anonymous poster hash: 68db6...dda
Cambria Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Antideppresiva er medisiner som må trappes både opp og ned med. Når det er en uke siden du har tatt de og du ikke er flink til å ta de jevnlig fungerer de ikke som de skal. Da er det ikke rart du reagerer sånn på de. Klarer du ikke ta de jevnlig så skal du heller ikke ta dem!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Kjøp deg en dosett? Denne her er jo ganske fin. http://belaland.se/2012/may/en-behandig-dosett.html Anonymous poster hash: a0ddc...0a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå