Gå til innhold

Doggy med "chubby" jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min relativt nye kjæreste har akkurat begynt å ha sex, og vi har kost oss masse den siste tiden, men doggy får vi rett og slett ikke til noe særlig. Jeg har aldri tatt en jente i denne stillingen, men hun er veldig glad i det, og det tenner meg også.

Hun er noe stor og har relativt stor rumpe, som gjør det litt vanskelig å komme til. Spesielt når jeg er ganske mye høyere enn henne, og pikken min ikke er den lengste (ca. 14 cm). Kommer rett og slett ikke skikkelig til når vi gjør det i senga.

Noen som har hatt liknende problemer, og eventuelle løsninger? Jeg er 19 år og hun 20, og har relativt mye mer erfaring i senga enn meg. Synes det blir kleint når vi ikke fpr det til og leder hun fort over til en ny stilling.

Anonymous poster hash: 29285...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg med denne. Kanskje det er lettere om hun står med beina fra hverandre? Og hvis hun legger hodet ned i senga så rumpa vipper litt opp

• Liker 1
Skrevet

Har dere prøvd på benk etc da hun kan stå med overkroppen over bordet, benken og ha det ene beinet også opp på samme sted. Det er en variant av doggy

Skrevet

Hva er problemet da? Altså, akkurat hva er det dere ikke får til?

Jeg er over gjennomsnittet stor.. Har aldri hatt problemer med å bli tatt bakfra? Jeg er 160. Har hatt 2 partnere på 190-195 som elsket den stillingen.

Jeg ligger med rumpa litt i været og ansiktet ned i madrassen (evt utfor kanten på senga) :P

Min nåværende partner kan noen ganger ha en tendens til å glippe ut i kampens hete, men bortsett fra det pleier det ikke være større problemer enn at det går litt for fort for han etter vår begges smak.. ;)

Anonymous poster hash: 46695...aa8

Skrevet

Hva tenker du, er den for kort? Har opplevd det for en del år siden med en jeg hadde et forhold til, men da var det bare å prøve en annen stilling. Aner ikke lengden han hadde, men den var nok under 14.

Anonymous poster hash: 161cf...5d3

Skrevet

Nå er jeg normalvektig, men har opplevd dette med en som hadde mindre lengde enn deg- dog ser jeg ikke helt at 14 cm skal være noe problem, ei heller hennes vekt.

Jeg tror høydeforskjellen kan være problemet her, flere venninner forteller om det samme i andre stillinger. At det ikke funker helt.....prøv å justere høyden til henne og se om det hjelper :)

Anonymous poster hash: eb3b6...2d3

Skrevet

TS: Du kan ta henne på sengekanten mens du står på gulvet. En annen mulighet er å ha ett kne i senga og "stå" med det andre benet i senga, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet (endret)

Jo større en rumpe er jo fler cm trenger man. Dette fordi store rumper ofte har mer masse mellom hullet og der gutten står. Skjønner ikke at folk betviler dette..

MEN det burde enkelt kunne løses ved at jenta ikke står på alle fire men legger overkroppen ned, buer ryggen ned slik at musa kommer mer fram og at hun sprer bena mer slik at gutten har begge sine men på innsiden. (slik doggy er best også).

Ang høyde så kan hun stå i doggy på sengekanten og han stå på gulvet. F.eks

Endret av Heeyaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...