AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #21 Skrevet 19. august 2014 Får vel gjøre det en gang så jeg får et fast forhold med noen jeg også. De jeg har vert sammen med slo opp pga dette. De forstod ikke hvor tungt det er. Drømmer om egen familie i fremtiden. Det skjer ingen ting før du begynner, og det er ingen ting å vente med.Anonymous poster hash: 616dd...36c 2
Gjest Hummels Skrevet 19. august 2014 #22 Skrevet 19. august 2014 Det skjer ingen ting før du begynner, og det er ingen ting å vente med.Anonymous poster hash: 616dd...36c Nei er vel ikke det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #23 Skrevet 19. august 2014 Nei er vel ikke det. Ta kontakt med NAV og ruskonsulenten din i morgen og si at du ønsker behandling.Anonymous poster hash: 616dd...36c
Gjest Hummels Skrevet 19. august 2014 #24 Skrevet 19. august 2014 Ta kontakt med NAV og ruskonsulenten din i morgen og si at du ønsker behandling.Anonymous poster hash: 616dd...36c Ja hvis jeg ikke feiger ut da.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #25 Skrevet 19. august 2014 Ja hvis jeg ikke feiger ut da. Ikke gjør det. Da ødelegger du bare livet ditt. Det er vondt, vanskelig og tøft. Men du får det så mye bedre etterpå. Selv om det er skremmende, er det det beste du kan gjøre for deg selv.Anonymous poster hash: 616dd...36c 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #26 Skrevet 19. august 2014 Hva gjør jeg når jeg hører noen i slekta sier at jeg burde få hjelp og legges inn på avrusing? Tvangsinnlegges hvis jeg nekter. Er vel ikke lov å tvinge meg! Vil ikke inn på et sånt sted. Vil jeg heller prøve selv å slutte! Blir ikke mindre deprimert og lei livet av den grunn! Er så lei kjerringer av og til. Var ei kjerring som sa det. Dette er nok ikke spesifikt for "kjerringer" (jeg er selv en), men for folk, som tro det eller ei, vil ditt beste. De ønsker faktisk ikke at du skal dø av overdose. Når det er sagt, så kan det vel diskuteres hvor nyttig det er å tvinge uvillige rusmisbrukere til en rusfri tilværelse. I det lange løp erfarer mange at de rett og slett ikke klarer å slutte på egenhånd. Det er umulig for meg å vite hvor langt i "ruskarrieren" din du er, og hvilke rusmidler du bruker, men er det ikke fint å vite at tilbudene er der om du skulle forandre mening? Hva kom forresten først? Rusmisbruket, eller at du følte deg deprimert og lei av livet? Anonymous poster hash: 0b642...de4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #27 Skrevet 19. august 2014 Ja hvis jeg ikke feiger ut da. Selvfølgelig feiger du ikke ut! Og du har jo alle oss som heier på deg og gjerne skulle sett en litt mer rusfri utgave av deg. Anonymous poster hash: 0b642...de4 1
Infinite Skrevet 20. august 2014 #28 Skrevet 20. august 2014 Har lite lyst å være 1 år på sånn klinikk. Tanken på at de som har gjort livet mitt surt lever et godt og perfekt liv mens jeg må slite 1 år for noe de har gjort! Ja skylder på dem. Klarer meg egentlig fint selv, men er sur når folk i slekta skal begynne å true med sånt. Det er ingen andre enn du som har skyld i at du ruser seg. Første steg mot et rusfritt liv (om det er det du vil ha) er kanskje å innse akkurat det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #30 Skrevet 22. august 2014 Jeg skal få hjelp!! Fantastisk! Gratulerer! Kom gjerne hit og hent motivasjon når det er vanskelig. Jeg er veldig glad på dine vegne!Anonymous poster hash: 616dd...36c 1
Gjest Hummels Skrevet 22. august 2014 #31 Skrevet 22. august 2014 Fantastisk! Gratulerer! Kom gjerne hit og hent motivasjon når det er vanskelig. Jeg er veldig glad på dine vegne!Anonymous poster hash: 616dd...36c Takk.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #32 Skrevet 22. august 2014 Jeg skal få hjelp!! Det er ditt liv, og det eneste livet du får. Ett år uten rus er ett år til som du heller kan ha som uavhengig. Da er ikke drømmen om å få familie så langt unna heller. Det å utsette ting er den største sjansen vi tar i livet, fordi det er ingen selvfølge at du får sjansen senere. Begynn med en gang, det går nok mye bedre enn du tror! Du tror kanskje du er svak, men du er sterk! Og det kan du bevise for deg selv og andre! Ingen har sagt at det er lett, men det er noe du uansett må gjennom. Det blir ikke bedre med tiden, kun verre. Men DU kan snu det om og gjøre livet til akkurat det du vil det skal være. Anonymous poster hash: 725b9...776 1
Djungelvrål Skrevet 2. september 2014 #33 Skrevet 2. september 2014 Så ingen kan tvinge meg altså. Bra! Hvis du blir gravid kan du tvinges.
Avalon Skrevet 2. september 2014 #34 Skrevet 2. september 2014 (endret) Tråden er ryddet for råd om medikamentbruk. Dette kan vi ikke la stå da vi ikke har noen mulighet for å sjekke opp rådene er riktige og kommer fra en fagperson. Tråden er også ryddet for avsporing og svar på dette. Spørsmål om moderering tas på PM eller på "Ris, ros og spørsmål" som dere finner her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=15 - Avalon, mod Endret 2. september 2014 av Avalon 2
Gjest Hummels Skrevet 2. september 2014 #35 Skrevet 2. september 2014 Hvis du blir gravid kan du tvinges. Jeg kan nok aldri bli gravid
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #36 Skrevet 3. september 2014 ville bare si at jeg var hekta på det meste fra 15-22 ble verre og verre osv som det pleier. men poenget er at jeg idag har det veldig bra! Alle de psykiske tingene jeg sleit veldig med har også blitt bedre og har helt annerledes type mennesker i livet mitt nå. Jeg bare håååper du kommer dit også sånn at du kan få det bra. føler sånn for alle avhengige. det er ikke annet enn et forjævlig liv. heldigvis er du "ung" (hatet når folk sa det til meg haha) Men det ligger noe i det. har møtt på mange som er 45+ og de ser såpas slitne ut at uansett om de blir nyktre i 4 år så der de fortsatt slitne ut og vil slite med bolig og jobb osv. Mens du kan gi deg nå, bli bedre og bedre og gå rundt og nyte friheten av å være en normal mann. er ikke gøy å bli sett ned på sånn som man desverre blir når man ruser seg. :/ Lykke til, jeg vet det er vanskelig , skikkelig! Men skal love deg en ting, Umulig er det ikke Anonymous poster hash: 9079d...2ff
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #37 Skrevet 3. september 2014 ville bare si at jeg var hekta på det meste fra 15-22 ble verre og verre osv som det pleier. men poenget er at jeg idag har det veldig bra! Alle de psykiske tingene jeg sleit veldig med har også blitt bedre og har helt annerledes type mennesker i livet mitt nå. Jeg bare håååper du kommer dit også sånn at du kan få det bra. føler sånn for alle avhengige. det er ikke annet enn et forjævlig liv. heldigvis er du "ung" (hatet når folk sa det til meg haha) Men det ligger noe i det. har møtt på mange som er 45+ og de ser såpas slitne ut at uansett om de blir nyktre i 4 år så der de fortsatt slitne ut og vil slite med bolig og jobb osv. Mens du kan gi deg nå, bli bedre og bedre og gå rundt og nyte friheten av å være en normal mann. er ikke gøy å bli sett ned på sånn som man desverre blir når man ruser seg. :/ Lykke til, jeg vet det er vanskelig , skikkelig! Men skal love deg en ting, Umulig er det ikke Anonymous poster hash: 9079d...2ff Takk. Det er jævlig å måtte dope seg for å bli glad/føle seg bedre.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #38 Skrevet 3. september 2014 Takk. Det er jævlig å måtte dope seg for å bli glad/føle seg bedre. Veit ikke om noe som er verre enn det faktisk. du får skrive her når du har snakket med ruskonsulent da eller fastlegen (kan også søke plass) Mange som heier på deg vetu Anonymous poster hash: 9079d...2ff
waco Skrevet 8. september 2014 #39 Skrevet 8. september 2014 Veit ikke om noe som er verre enn det faktisk. du får skrive her når du har snakket med ruskonsulent da eller fastlegen (kan også søke plass) Mange som heier på deg vetu Anonymous poster hash: 9079d...2ff Det må vel være verre å ta dop og ikke bli glad og ikke føle seg bedre?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #40 Skrevet 8. september 2014 Det må vel være verre å ta dop og ikke bli glad og ikke føle seg bedre? Burde ikke du holde deg vekk fra denne tråden etter at du prøvde å skremme ts fra å ta i mot hjelp?Anonymous poster hash: 616dd...36c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå