Gå til innhold

Det nye jenta 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært morsomt å ha noen til å parodiere dette programmet, så utrolig hjernedødt konsept.. :P

Anonymous poster hash: 1d5d6...a2b

Akkurat mine tanker.

Så halvparten av første episode og er veldig bekymret for den intellektuelle utviklingen i Norge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke så godt hun Marie, mens Thale og Åshild har vært favoritter hele veien. Håper en av de vinner.



Anonymous poster hash: 924af...608
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske åpenbart at hun Åshild vinner da. Vedder alt jeg har :P

Anonymous poster hash: d6dfc...595

Fikk visst rett ja... Bombe! Bra jeg slapp å ofre alt jeg eier da ;)

Anonymous poster hash: d6dfc...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sinnsykt dårlig program dette var! Måtte selvfølgelig se alle episodene uansett :fnise:
Har ingenting imot Caroline personlig, men fytti hun var ikke flink som programleder. Var helt sjokkert jeg, spesielt etter semifinalen når ei jente måtte hjem, og alle gråt og holdt rundt hverandre og Caroline bare "ja.. hadetbra". Det var bare så malplassert :laugh:



Anonymous poster hash: 14baa...87d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sinnsykt dårlig program dette var! Måtte selvfølgelig se alle episodene uansett :fnise:

Har ingenting imot Caroline personlig, men fytti hun var ikke flink som programleder. Var helt sjokkert jeg, spesielt etter semifinalen når ei jente måtte hjem, og alle gråt og holdt rundt hverandre og Caroline bare "ja.. hadetbra". Det var bare så malplassert :laugh:

Anonymous poster hash: 14baa...87d

Ja fy så Klein stemning det virket å være. Null kjemi mellom programleder/dommere og deltakere.

I tillegg sendte de jenter hjem uten begrunnelse i hver episode. Det ble liksom aldri sagt noe saklig i forhold til verken skryt eller kritikk, bare den og den var best og den og den skal hjem i dag.

Da de kåret vinneren var det virkelig superkleint og plutselig skulle alle skåle i champagne og være bestisser, når det tidligere ikke har vært noe connection. Distansen var påfallende tilstede også da, og den løssluppne stemninga de prøvde på ble bare Klein.

Tidenes dårligste konsept, med utrolig lite personlig og tilstedeværende rollegalleri blandt dommere og programledere. Jentene som var deltakere virket mye mer tilstede og "seg selv" til tross for at en skulle tro det var disse som var aller minst i sitt rette element...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...