AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #61 Del Skrevet 29. august 2014 Kun fotballfrue som er programleder, de andre vet jeg ikke hva er. Dommere kanskje? Ok. Skønte ikke det. Det virker som det er de andre to som styrer "showet", mens fotballfrue nesten bare har kommentarer som "skal vi se på bloggen" eller "skal vi se på videoen". Virker litt tafatt dersom det er hun som er programleder, derfor jeg trodde de var det alle tre. Anonymous poster hash: 00093...b40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 29. august 2014 #62 Del Skrevet 29. august 2014 Ok. Skønte ikke det. Det virker som det er de andre to som styrer "showet", mens fotballfrue nesten bare har kommentarer som "skal vi se på bloggen" eller "skal vi se på videoen". Virker litt tafatt dersom det er hun som er programleder, derfor jeg trodde de var det alle tre. Anonymous poster hash: 00093...b40 Enig med deg. Det er jo hun som sier hvem som går videre og slikt, men det er vel alt. Får se når selve konkurransen begynner, og ikke bare castingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #63 Del Skrevet 30. august 2014 Fotballfrue er kritisk til mange av jentene, for hun leter etter en jente med sterk personlighet som tør å slippe seg løs og være seg selv. HahahahahahahaAnonymous poster hash: 40a23...7a9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 1. september 2014 #64 Del Skrevet 1. september 2014 Noen som vet når episodene legges ut på klikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 1. september 2014 #65 Del Skrevet 1. september 2014 Noen som vet når episodene legges ut på klikk? Den første uken ble de lagt ut rett etter episodene, og den andre uken ble begge lagt ut på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 2. september 2014 #66 Del Skrevet 2. september 2014 Noen som så episodene i går? Må si det er påfallende meningsløse tilbakemeldinger fra dommerne. Har enda til gode å høre de komme med én konstruktiv tilbakemelding... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 2. september 2014 #67 Del Skrevet 2. september 2014 Kom tilfeldigvis over dette innlegget: http://tinealice.blogg.no/1409337148_hemmeligheten_bak_det.html#comment 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2014 #68 Del Skrevet 3. september 2014 Kom tilfeldigvis over dette innlegget: http://tinealice.blogg.no/1409337148_hemmeligheten_bak_det.html#comment Det der var som forventet, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #69 Del Skrevet 3. september 2014 Kom tilfeldigvis over dette innlegget: http://tinealice.blogg.no/1409337148_hemmeligheten_bak_det.html#comment Haha, vittig at de fikk spørsmål om undertøysbildet til FF, akkurat som om det har noe med konseptet å gjøre. Anonymous poster hash: d63aa...c87 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 3. september 2014 #70 Del Skrevet 3. september 2014 Nå måtte jeg jo sjekke ut dette her. ...og det er 22 minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #71 Del Skrevet 3. september 2014 Haha, vittig at de fikk spørsmål om undertøysbildet til FF, akkurat som om det har noe med konseptet å gjøre.Anonymous poster hash: d63aa...c87 Tenkte akkurat det samme. Hva har det bildet med Det Nye- jenta å gjøre? Men FF sa jo i introen til programmet at hun ville ha "det lille ekstra" av den hun valgte, så da var det vel viktig. Hun bør kanskje snart bli ferdig med det bildet. Synd på disse unge jentene som måtte ta stilling til hva de synte om bildet. Anonymous poster hash: 00093...b40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #72 Del Skrevet 3. september 2014 Er det bare jeg som synes at Fotballfrue ligner på hun her i Glee med det nye håret sitt?glee emma pillsbury Anonymous poster hash: c49ac...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 3. september 2014 #73 Del Skrevet 3. september 2014 Er det bare jeg som synes at Fotballfrue ligner på hun her i Glee med det nye håret sitt?glee emma pillsbury Anonymous poster hash: c49ac...02c Tja, på et par av bildene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piapeanøtt Skrevet 11. september 2014 #74 Del Skrevet 11. september 2014 Noen som har fulgt med i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #75 Del Skrevet 11. september 2014 Noen som har fulgt med i det siste? Ja! Anonymous poster hash: 94ae6...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #76 Del Skrevet 11. september 2014 Ganske åpenbart at hun Åshild vinner da. Vedder alt jeg har Anonymous poster hash: d6dfc...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 12. september 2014 #77 Del Skrevet 12. september 2014 Ganske åpenbart at hun Åshild vinner da. Vedder alt jeg har Anonymous poster hash: d6dfc...595 Tenker jeg også. Liker henne da, så det går fint for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #78 Del Skrevet 12. september 2014 Så lenge det ikke blir Marie er jeg fornøyd Liker Thale bedre enn Åshild! Anonymous poster hash: 2d4b7...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 12. september 2014 #79 Del Skrevet 12. september 2014 Heier på Åshild! Hun virker så mye mer jordnær og real enn de andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #80 Del Skrevet 12. september 2014 Blir vel ingen Gullruten på programlederne ihvertfallAnonymous poster hash: d756b...0a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå