AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Går det an å kutte grønnsaker jeg bruker til wok å fryse det ned i porsjonsposer? Trenger jeg å koke det først? Anonymous poster hash: feab5...96b
lillemeg90 Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Ja, det går helt fint. Trengs ikke å koke først og bør helelr ikke det:)
Elanor Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 De aller fleste grønnsakene må forvelles før frysing. Se f.eks. her
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Vi har en alt for stor kjøkkenhage og jeg fryser veldig mye grønnsaker og jeg forveller det meste. Anonymous poster hash: c5e5b...c58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå