Capricorn Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Har nettopp fått meg blender. Det eneste jeg hittil har klart å lage er frosne drinker Smoothie er også et alternativ, men syns noen av oppskriftene er litt rare og ser ikke gode ut. Hva er din beste smoothie? Hva annet kan man bruke blenderen til? Supper? Tar imot tips med stor takk
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg lager smoothier og sauser. Smoothie av kokosmelk, avokado, nøttesmør, bær og litt spinat/grønnkål og saften av lime. Saus av avokado, hvitløk, vanlig løk, lime og stangselleri. Veldig godt til laks! Anonymous poster hash: 4b335...3d6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Bruker heller stavmixer til supper og sauser faktisk. Kan brukes rett i kjelen og blir mindre søl. Men blenderen er veldig fin til smoothies. Jeg får ikke i meg frokost vanligvis, men flytende føde går greit. Bruker stort sett en halv frossen banan, en håndfull frosne jordbær, en dl juice, litt fersk spinat, frukt jeg evt har liggende, litt yoghurt, en neve havregryn... lager aldri den samme to ganger. Har jeg ikke frossen frukt/bær hiver jeg oppi noen isbiter i stedet og bruker fersk frukt. Anonymous poster hash: fb5e2...930
Gjest _LilleMy Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker yoghurt, bær og juice i de beste smoothiene mine Ofte litt banan også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå