AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Tilbake i hverdagen etter laaang ferie i tidenes sommervær! For meg og sambo har dette dessuten vært tidenes sex-sommer, med masse og ikke minst bra sex! Vi har kost oss nesten daglig, og hatt en del sex på andre steder enn i hverdagen, både ute og inne. Elsker virkelig sommer og sol, og merker at sex avler sex! Nå er det bare å beholde den gode trenden inn i høsten og hverdagen... Hva med dere? Har sex-sommeren vært bra?:-) Anonymous poster hash: 94403...520 1
Gjest Heartbeat Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 JA! Med så deilig sommervær så har man hatt deilige opplevelser i det fri Ikke noe er så deilig som å ha det i naturen 1
LiseOslo Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Ja, det har vært en veldig bra sex-sommer Og som Heartbeat skriver: Med det vært som har vært i sommer så har det vært en del sex ute i naturen ja. Veldig deilig... :D
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Nei, det har vært en ganske laber sexsommer. Håper på en bra sexhøst! Anonymous poster hash: 6fe7c...062 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Tilbake i hverdagen etter laaang ferie i tidenes sommervær! For meg og sambo har dette dessuten vært tidenes sex-sommer, med masse og ikke minst bra sex! Vi har kost oss nesten daglig, og hatt en del sex på andre steder enn i hverdagen, både ute og inne. Elsker virkelig sommer og sol, og merker at sex avler sex! Nå er det bare å beholde den gode trenden inn i høsten og hverdagen... Hva med dere? Har sex-sommeren vært bra?:-)Anonymous poster hash: 94403...520 Vi har hatt god sex! Ble noe surrete fyllasex i oslo men vi kom fordi! Hun har også nå blitt gravid da, så noe riktig under sexen gjorde vi hvertfall selv om at det egentlig ikke skulle skjedd ettersom hun gikk på p-pillene Anonymous poster hash: dd985...9a5
SardintrollReturns Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Kan ikke klage, selv om det ikke har vært daglig akkurat, så har det vært rimelig ofte. Meg fornøyd! :D
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Vi har hatt god sex! Ble noe surrete fyllasex i oslo men vi kom fordi! Hun har også nå blitt gravid da, så noe riktig under sexen gjorde vi hvertfall selv om at det egentlig ikke skulle skjedd ettersom hun gikk på p-pillene Anonymous poster hash: dd985...9a5 Da gjorde hun det sikkert med vilje. Jeg går på p-piller og jeg har aldri blitt gravid. Fordi jeg er smart. Anonymous poster hash: cd1e7...3d6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Da gjorde hun det sikkert med vilje. Jeg går på p-piller og jeg har aldri blitt gravid. Fordi jeg er smart. Anonymous poster hash: cd1e7...3d6 Nå har ikke jeg brukt p- piller som prevensjonsmiddel siden jeg var 22, fordi jeg ikke tåler noen av de forsøkte merkene. Så her har det vært kondom, underlivssjekk av meg selv og tidligere partnere og angrepille som ekstra sikkerhet om jeg har vært i tvil, som gjelder. Men hvis du overhodet ikke har kjennskap til statistikken om eksakt hvor mange som tross korrekt bruk blir gravide på p-piller, og hva som i tillegg kan medføre lavere sikkerhet ved pillen (overvekt, omgangssyke, diare m.m.), da er du nok heller mindre smart.... Ellers gratulerer jeg trådstarter med en deilig sommer; lucky you . Her har det vært et par tilbud om sex, men ikke noe som fristet. Så min sex- sommer har så langt bestått av onani og fantasier, særlig i hetebølgeperiodene . Anonymous poster hash: f4d22...601
Gjest Bud Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Da gjorde hun det sikkert med vilje. Jeg går på p-piller og jeg har aldri blitt gravid. Fordi jeg er smart. Anonymous poster hash: cd1e7...3d6 Til og med jeg skjønner at det der var dumt sagt, ingen prevensjon er 100%
Gjest Nosoul Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Det har heller vært en elendig sex-sommer for meg..
Gjest DirtyMimi Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 (endret) nei Endret 18. august 2014 av DirtyMimi
Gjest Nordavind Skrevet 18. august 2014 #13 Skrevet 18. august 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
smilo Skrevet 18. august 2014 #14 Skrevet 18. august 2014 Kunne fint tatt mer sex også Men jevnt over en bra sommer
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #15 Skrevet 18. august 2014 Til og med jeg skjønner at det der var dumt sagt, ingen prevensjon er 100% Folk som ikke klarer å beskytte seg mot graviditet er dumme. Jeg bruker både p-piller OG kondomer. Har hatt en helt fantastisk knaldesommer Anonymous poster hash: cd1e7...3d6
Gjest Ung tøff mann Skrevet 18. august 2014 #16 Skrevet 18. august 2014 Jeg og høgrehanda har ''hatt oss'' hver eneste dag.
Gjest Gunfreak Skrevet 18. august 2014 #17 Skrevet 18. august 2014 åh ja da, ødelagt dama flere ganger i sommer og meg selv et par ganger også. Så bra sex sommer så langt, men har jo et par uker igjen av sommeren!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Folk som ikke klarer å beskytte seg mot graviditet er dumme. Jeg bruker både p-piller OG kondomer. Har hatt en helt fantastisk knaldesommer Anonymous poster hash: cd1e7...3d6 Bra for deg da. Men jeg vil likevel påstå at det er ufattelig frekt og kunnskapsløst å påstå at han lengre opp har en dame som har blitt gravid med vilje, og at du ikke egentlig skjønner hva dumhet betyr. Anonymous poster hash: f4d22...601 1
Blondepiken Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Nei, har nådd frem til ett år uten i sommer. Festlige greier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå