Gå til innhold

BILLIG matboks med flere rom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt en billig matboks med flere rom, minst to. Jeg har sett på matbokser på enklereliv.no til nesten 300 kr, det er ikke aktuelt for meg og min økonomi. Jeg liker fleksibiliteten flere rom gir, og da slipper jeg å drasse med meg ørten forskjellige små bokser. Den må gjerne være lufttett/ lekkasje sikker, men det er absolutt ikke et must.

Anonymous poster hash: 7bc6a...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar hadde kampanje på Bendit matboks med 2 rom forrige uke til 10 kr. Ser de har 10kr marked kommende uke også..

Matboksen har plass til feks skiver og litt frukt/grønt.

Skrevet

Rema 1000 har vel kampanje på noen til 69,- kr nå.

Skrevet

Rimi har det, ikke rema

Anonymous poster hash: 9dfa6...035

Skrevet

Rimi har det, ikke rema

Det er vel ikke den "myke" silikon boksen, den holder jeg meg langt unna av flere grunner.

TS

Skrevet

Rimi har det, ikke rema

Ah. Blander alltid de to. :P

Skrevet

Vi (foreldre og to barn) bruker bendit matboksene og er kjempefornøyd. Får plass til brødskiver, yoghurt til barna, samt frukt/ grønnsaker. Den selges på Kiwi nå for 20 kr.

Skrevet

Blafre har en ny matboks med 3 rom. Får plass til yoghurt! Kjøpte den på Traktøren og tror jeg betalte rundt 150,- :)

Skrevet

Containerstore har mange praktiske matbokser som koster lite ifht her hjemme, ser f.eks disse;

http://www.containerstore.com/shop/lockersLunches/lunchtimeEssentials/foodContainers?productId=10025858&N=80237

http://www.containerstore.com/shop/lockersLunches/lunchtimeEssentials/foodContainers?productId=11000092&N=80237

Jeg kjøpte den som selges på Rimi av nysgjerringhet, men den var veldig myk, og vanskelig å rengjøre når den stod sammenslått i maskinen. Litt usikker på hvordan den fungerer i en skolesekk, hadde nok helle investert i hardplast.

Anonymous poster hash: 25442...de2
Skrevet

Det er vel ikke den "myke" silikon boksen, den holder jeg meg langt unna av flere grunner.

TS

Hvorfor? Er det skadelig pga at det er silikon?

Anonymous poster hash: 57bcf...f54

Skrevet

Jeg kjøpte min marius matboks på husfliden, den er romslig med flere rom! Men husker ikke pris..

Anonymous poster hash: 87270...7c5

Skrevet

Hvorfor? Er det skadelig pga at det er silikon?

Anonymous poster hash: 57bcf...f54

Jeg vet ikke men jeg synes det er upraktisk siden den er myk.

Skrevet

Kjøpte en på Kitchn her om dagen :-) kostet like under 100-lappen tror jeg!

Anonymous poster hash: a971e...b11
Skrevet

Biltema har en til rundt 40 kr. Med kjøleelement og flere rom plus boks til dressing.

Anonymous poster hash: a4307...157

Skrevet

Rimi har det, ikke rema

Jeg har denne, men er litt skuffet, den er ikke helt tett mellom rommene på innsiden, så kanke ha noe flytende oppi der. Og så er den jo litt knotete siden den er av sillikon.

Anonymous poster hash: 8c8e1...6b0

Skrevet

De silikon matboksene fra Rimi er kjempetunge selv uten innhold. Liker Bendit sine jeg.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Vi (foreldre og to barn) bruker bendit matboksene og er kjempefornøyd. Får plass til brødskiver, yoghurt til barna, samt frukt/ grønnsaker. Den selges på Kiwi nå for 20 kr.

Hvilken kiwi er dette? jeg har vært og innom både kiwi, Rimi og meny på jakt etter de boksene, uten hell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...