AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Hvordan i helsteike gjør man det? Jeg har fått lagt til den nye epost adressen, men samme søtten hva jeg gjør får jeg ikke lagret den som hoved-eposten min. Trykker på lagre, men ingenting skjer. Anonymous poster hash: 31863...188
Millimani Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Innstillinger --> Generelle konto-innstillinger --> Der har du fått lagt den til? Da velger du den, og så må du angi fb-passordet ditt for å lagre innstillingene, og så klikke på lagre.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Innstillinger --> Generelle konto-innstillinger --> Der har du fått lagt den til? Da velger du den, og så må du angi fb-passordet ditt for å lagre innstillingene, og så klikke på lagre. Gjort det, ingenting skjer. Anonymous poster hash: 31863...188
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Gjort det, ingenting skjer. Anonymous poster hash: 31863...188 Du må legge til den nye e-posten, og så fjerne den gamle. Kan hende du må bekrefte e-posten før det skjer noe.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Du må legge til den nye e-posten, og så fjerne den gamle. Kan hende du må bekrefte e-posten før det skjer noe. Jeg HAR lagt til den nye eposten, men jeg får ikke lov til å velge den som primær og kan dermed ikke fjerne den gamle. Har ikke fått noen bekreftelse på e-post, annet enn at FB ba meg validere den nye eposten og det gjorde jeg. Jeg får likevel ikke lov til å velge den som hoved epost, for det skjer absolutt ikke noe som helst når jeg trykker på lagre-knappen når jeg velger den nye som primær. Lagreknappen "fader" bare ut, slik at jeg ikke kan trykke på den igjen. Anonymous poster hash: 31863...188
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå