AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei! Begynte på zoloft 25 mg i dag. Nervøs for bivirkninger. Særlig vil jeg ikke bli irritabel og få gele i hodet. Håper likevel på bedring fra å sitte passiv og være redd. Om andre går på zoloft del gjerne! Spent på de neste ukene. Vil ikke bli en zombie..Anonymous poster hash: 11718...d07 1
Dreamworld Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Når man først begynner så kjenner man det om jeg kan si det sånn. Men etter 1-2 uker så føler man seg så mye bedre! Er ikke sikker på hvor lenge men 3 år kansje har jeg gått på Zoloft og er veldig fornøyd. Begynte selv på 25 mg tror jeg og er nå på 100 mg. Bivirkninger er jo forskjellig fra person til person. Men jeg føler at om jeg glemmer og ta pilla på morgenen så kan jeg få en dårig dag med hode pine. og noen ganger så rister jeg i armene. Men ellers syntes jeg Zoloft er fantastisk! og virkelig hjelper! Uten dem føler jeg meg bare sint og frustrert omtrent hele tiden, og jeg føler at jeg kan klare litt mer enn før med forskjellige ting, Zoloft løfter en litt opp om jeg kan si det sånn
Gjest LadyAntebellum Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Bare husk og holde ut. Jeg hadde det helt jævlig i starten. Bare ta en dag av gangen, bivirkningene går over etter noen uker:) jeg har trappet opp 25 mg om gangen og tar nå 200 mg hver dag, ingen bivirkninger nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå