Gå til innhold

får ikke sove

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, som overskriften sier får jeg ikke sove. det er litt rart i og med jeg døgnet natt til i dag. uansett, har dere noen tips?

Anonymous poster hash: aa149...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onanere

Anonymous poster hash: 6864c...f10
Gjest Chloe87
Skrevet

Blir du trøtt av å lese? Har du Kamille te?

Gjest Chloe87
Skrevet

Lyset fra pc/mobil/nettbrettet kan forresten gjøre deg mer våken!

Skrevet

Lyset fra pc/mobil/nettbrettet kan forresten gjøre deg mer våken!

er det samme med TV?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

er det samme med TV?

Alt lys

Skrevet (endret)

Ja, da er vi to, om det er noen trøst :) Men jeg derimot strever ikke med lys fra skjermer - er stokk blind :P - Og ja, jeg kan bruke PC med kunstig tale og blindeskriftdisplay...

Endret av Erica
  • Liker 1
Skrevet

For meg funker det å se for meg at jeg kjører et sted. F. eks. Oslo - Bergen da, for å ta et eksempel. Eller et annet sted som tar 30 min ++ Ser liksom for meg veien i "fulltime". Typ: "Kjører ut av garasjen, der er postkassene, der er autovernet, nå øker jeg farten til 30 km/t" etc. Pleier å sovne før jeg kjører ut innkjørselen og ihvertfall før jeg kommer til motorveien (5 minutter unna). Hvis du er jente er det litt samme greie å se for deg at du sminker deg i "fulltime".

Skrevet

For meg funker det å se for meg at jeg kjører et sted. F. eks. Oslo - Bergen da, for å ta et eksempel. Eller et annet sted som tar 30 min ++ Ser liksom for meg veien i "fulltime". Typ: "Kjører ut av garasjen, der er postkassene, der er autovernet, nå øker jeg farten til 30 km/t" etc. Pleier å sovne før jeg kjører ut innkjørselen og ihvertfall før jeg kommer til motorveien (5 minutter unna). Hvis du er jente er det litt samme greie å se for deg at du sminker deg i "fulltime".

Jeg bruker å se for meg en stol. Beskriver en stol helt ned til detalj. Altså til slutt så ser jeg for meg at jeg teller stripene i treet. haha.

Anonymous poster hash: ac137...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...