AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei! For et par uker siden skulle jeg hatt mensen, samme natt den skulle komme tok jeg fly i fire timer, og mensen uteble.. Jeg hadde menssmerter og alle de vanlige tegna på at den skulle komme, men den har ikke vist seg i det heletatt. Jeg bruker p-stav og mensen har vært ganske presis det siste året.Anonymous poster hash: ade87...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Gravid? Anonymous poster hash: 205a4...f8e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Flyturen kan ha gjort at du stresset med mensen (Kanskje ubevisst) og stress kan utsette mensen Anonymous poster hash: 06eca...769
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Flyturen kan ha gjort at du stresset med mensen (Kanskje ubevisst) og stress kan utsette mensenAnonymous poster hash: 06eca...769 Ikke helt riktig. Stress kan utsette eggløsning, ikke mensen. Men mensen vil jo naturlig nok også komme senere hvis eggløsningen er forsinket. Siden du går på p-stav skal du ikke ha eggløsning, så det er heller ikke forklaringen her. Hvis det er en sjanse for graviditet, ta en test. Ellers er det nok bare tilfeldig krøll i systemet. Flyruten har uansett ingenting med dette å gjøre. Anonymous poster hash: 06d58...c1a
skruf Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Kan ikke p-stav gjøre det sånn at blødningen uteblir da? Litt usikker da jeg ikke har prøvd det selv, men vet at p-sprøyte gjør at mensen forsvinner helt i mange tilfeller. P-stav gir jo også konstant tilførsel av hormoner på lik linje som p-sprøyte, så vil anta at det er noe av det samme kontra p-piller der du har ei uke med sukkertabletter og får ei blødning.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Kan ikke p-stav gjøre det sånn at blødningen uteblir da? Litt usikker da jeg ikke har prøvd det selv, men vet at p-sprøyte gjør at mensen forsvinner helt i mange tilfeller. P-stav gir jo også konstant tilførsel av hormoner på lik linje som p-sprøyte, så vil anta at det er noe av det samme kontra p-piller der du har ei uke med sukkertabletter og får ei blødning. Joda, jeg hadde ikke mensen de første åtte månedene. Men den kom og har vært veldig presis det siste 1,5året. Men jeg får ta en test. Staven skulle holde i 3-5 år, det har gått litt over to år så får håpe den ikke har sluttet å virke allerede.Anonymous poster hash: ade87...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå