AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Profetens Ummah hevder at muslimer er fredelige og at ISIL ikke dreper barn i Syria og Irak. Bevis tyder på det motsatte. Barn blir drept på de frykteligste måter. Avkapping av hoder og korsfestelse. Mange har engasjert seg for Gaza, men hvor er disse protestantene nå? Anonymous poster hash: acce0...503 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Jeg så på BBC at til tross for at de hadde sagt at de måtte konvertere til Islam og de hadde akseptert dette, ble likevel alle menn henrettet.. Dette gjaldt også Yazidiene. Anonymous poster hash: 7e585...cc7 1
Ulick Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Profetens Ummah hevder at muslimer er fredelige og at ISIL ikke dreper barn i Syria og Irak. Bevis tyder på det motsatte. Barn blir drept på de frykteligste måter. Avkapping av hoder og korsfestelse. Mange har engasjert seg for Gaza, men hvor er disse protestantene nå? Anonymous poster hash: acce0...503 Husk nå at dette ikke har noe med islam å gjøre ..... 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Flott! Utrydd kristiotene! Ikke meg i mot om det blir færre kristne i denne verden. Anonymous poster hash: 0ac14...e59
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Flott! Utrydd kristiotene! Ikke meg i mot om det blir færre kristne i denne verden. Anonymous poster hash: 0ac14...e59 ISIL? Anonymous poster hash: a8de4...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Mange har engasjert seg for Gaza, men hvor er disse protestantene nå? Anonymous poster hash: acce0...503 Jeg føler jeg har nevnt dette noen tusen ganger nå, men vi prøver igjen i håp om at jeg slipper å se dette tulle"argumentet" igjen: Det er ingen politikere som er uenige i at IS/ISIL må bekjempes. Det finnes noen få tullinger i dette landet som støtter IS og disse ekstremistene kommer ikke til å bli påvirket av noen demonstrasjoner. Det er derfor INGEN grunn til å demonstrere. Anonymous poster hash: 566f4...3c7
Gjest Iben Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 (endret) http://youtu.be/HK5ZAapfylQ Endret 18. august 2014 av Brezhnev
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Husk nå at dette ikke har noe med islam å gjøre ..... Jeg er ikke enig i det. Anonymous poster hash: acce0...503
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Det er ingen politikere som er uenige i at IS/ISIL må bekjempes. Det finnes noen få tullinger i dette landet som støtter IS og disse ekstremistene kommer ikke til å bli påvirket av noen demonstrasjoner. Det er derfor INGEN grunn til å demonstrere. Anonymous poster hash: 566f4...3c7 Man kan likevel demonstrere mot IS. Anonymous poster hash: acce0...503 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 http://youtu.be/HK5ZAapfylQ Oh please... Han her er enda galere enn Ubaydullah. Han tror Bush er en reptil. Anonymous poster hash: acce0...503
Gjest Iben Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Oh please... Han her er enda galere enn Ubaydullah. Han tror Bush er en reptil. Anonymous poster hash: acce0...503 Sannsynligvis er han smått gal, ja, men godt mulig han treffer allikevel. Du syns ikke det er rart hvordan dette ser ut til skje gang på gang? At man stadig skaper fiender ved å gi dem våpen og opplæring? Bare udugelighet og tilfeldigheter alt sammen?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Man er ikke smått gal når man tror amerikanske presidenter er reptiler som kommer fra andre planeter. Da er man fullstendig fjern og tullerusk. Det er bare udugelighet. Vi må slutte å velge side i en borgerkrig mellom pest og kolera. Anonymous poster hash: acce0...503 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå