Gå til innhold

de kvinnene, de kvinnene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Ja, endel bra forslag der også. Jeg skulle akkurat til å foreslå et par fremtredende personer i Mess-TV, men moderatoren har stengt tråden.

Men egentlig skal det være lov å nevne TV-program og offentlige personer: nettopp fordi de er offentlige og aviser/blader skriver jo om dem. Hvis vi får lov til å diskutere Bondevik fordi han er politiker, burde vi også få diskutere programledere på TV.

Anton, kan du ikke innrømme at du liker jentene på KG litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25
:) Ja, endel bra forslag der også. Jeg skulle akkurat til å foreslå et par fremtredende personer i Mess-TV, men moderatoren har stengt tråden.  

Men egentlig skal det være lov å nevne TV-program og offentlige personer: nettopp fordi de er offentlige og aviser/blader skriver jo om dem. Hvis vi får lov til å diskutere Bondevik fordi han er politiker, burde vi også få diskutere programledere på TV.

Anton, kan du ikke innrømme at du liker jentene på KG litt?

har ikke tenk på det på den måten at jeg liker/ikke liker jentene her på KG.

En del jenter provoserer meg i kraft av sitt kjønn.

mye jeg liker ved kvinner

jeg setter spesielt pris på en egenskap som kvinner har, og det er evenen til å lage en god og varm stemning. Synes det er veldig feminint, men desverre har norske jenter beveget seg bort fra en del slike feminine dyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrong..

Nei ikke alle Anton. Det finnes en god del av oss jenter med slike egenskaper. Jeg antar at du har vært litt uheldig og ikke har truffet på dem i dine omgivelser ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...