pinar Skrevet 19. august 2014 #21 Skrevet 19. august 2014 Ja jeg personlig har så godt som ingen krav. Bortsett fra et par småting som dreier seg utelukkende om personlighetstrekk. Jeg er den mannen med desidert minst "krav" i min omgangskrets. Så jeg kaster ikke damene på dør dersom de foretrekker pepsi fremfor cola ...neida Men jeg må være ærlig å si at jeg oppfatter mange (IKKE alle) av kvinnene som meget kravstore. Her skal det tjenes godt med penger. Han skal ha høy sosial status. Han skal være populær i kretsen sin. Han skal kle seg godt og moteriktig. Han skal være gentleman men samtidig ha en "vill huleboer" i seg . Han skal lage maten og han skal fixe huset. Han skal være matcho og maskulin, men han skal også kunne gråte når det passer seg. Han skal være tøff og sterk, samtidig som han skal være vennlig og imøtekommende. Han skal være en gresk gud i senga. Han skal kunne pule ustanselig så lenge kvinnen trenger det. Han skal ikke diktere når han har behov for sex, for det må jo følge kvinnens humør...osv osv osv......Og da blir det kræsj vetu. Da er ikke en enkel fyr som liker det enkle, spesiellt tiltrekkende. (Jeg vil legge til at jeg ønsker ikke å pålegge disse meningene på ALLE kvinner. dette er bare noen tanker jeg føler svever ihop når jeg forsøker å se det store bilde av hele suppa) Og alle disse kravene må jeg bare respektere. Slik er det det fungerer. Det er ikke alle de andres feil. Det er ikke damenes feil...men slik er naturens gang, så det er eventuellt jeg som må ta en fullstendig forvandling mentalt og fysisk for å tilpasse meg etter resten av Norge Om jeg orker eller er villig til å forandre personlighet for å få til det er en helt annen sak Det kan godt være at det føles som damer har alle disse kravene, men alle har jo forskjellige preferanser og ting de verdsetter, og som jeg sa så er det jo gjerne slik at man kan ha en ide om hva man ser etter og hva man "helst" ønsker, men når det kommer til stykke så endrer de kriteriene seg når man først møter en man liker. Men når man er dønn singel og uten en person man er interessert i på milevi savstand og ingen i sikte så er det lett å tenke at man vil ha det og det og det. Man skal jo ikke forandre seg selv i stor grad, men oppover årene har jeg jo skjønt med meg selv at det er enklete personlighetstrekk jeg har måttet jobbe med meg selv, og jeg tror det er viktig at man har selvinnsikt nok til å se at man kanskje har sider med seg selv man ikke hadde ønsket i en partner.
Gjest HarryDotter Skrevet 19. august 2014 #22 Skrevet 19. august 2014 Det kan godt være at det føles som damer har alle disse kravene, men alle har jo forskjellige preferanser og ting de verdsetter, og som jeg sa så er det jo gjerne slik at man kan ha en ide om hva man ser etter og hva man "helst" ønsker, men når det kommer til stykke så endrer de kriteriene seg når man først møter en man liker. Men når man er dønn singel og uten en person man er interessert i på milevi savstand og ingen i sikte så er det lett å tenke at man vil ha det og det og det. Man skal jo ikke forandre seg selv i stor grad, men oppover årene har jeg jo skjønt med meg selv at det er enklete personlighetstrekk jeg har måttet jobbe med meg selv, og jeg tror det er viktig at man har selvinnsikt nok til å se at man kanskje har sider med seg selv man ikke hadde ønsket i en partner. Kloke ord....så absolutt. Jeg er enig med deg her....Og jeg inrømmer selvsagt at ikke alle damer er slik jeg skrev. Det er bare slik man tenker når man er frustrert over hvor man er i livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå