Gå til innhold

Erfaring med air fryer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke frityrkoker da jeg ikke orker lukten, pluss at det blir så sinnsykt mye fett. Jeg ser at det har kommet en del oljefri eller nesten oljefri frityrkokere de siste årene, som feks air fryer. Er det noen her som har efaring med noen av disse, og kunne tenke seg å dele hva de synes? Blir for eksempel vårrullene sprø, eller blir maten vassen? Hva bruker dere den til bortsett fra pommes frites, fisk og vårruller?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en slik, men har ikke hatt den så lenge.... Den er helt perfekt til kylling, løkringer (fra pose altså), chips, og vårruller.... Synes det blir litt os, men det tar kjøkkenvifta... :)

Liker at maten ikke blir badet i olje, og ikke så veldig fettet.. Kjøpte den i vår, så har ikke brukt den noe særlig nå under grillsesongen, men regner med at den blir brukt mye mer når vinteren kommer....

Har ikke eksperimentert så mye med den, men liker den nå i alle fall til det vi har brukt den til :)

Skrevet

Har en slik, synes egentlig ikke den er så god til chips. Men, til å steke fisk, kylling, vårruller og annet man vil ha en sprø overflate på, er den ypperlig. Den jeg har passer akkurat til to personer. Det blir litt stekeos, men det tar kjøkkenviften. Har også hatt bittelitt vann nederst når jeg steker koteletter, synes det reduserer osingen litt.

Skrevet

Tusen takk , det høres ut som om det kan være verdt å skaffe seg en. Nå er det bare å sammenlikne de ulike typene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...