Gå til innhold

Helse - jobb med flere døgn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg arbeider per i dag innen psyk.helse. Privat, hvor vi gjerne arbeider flere døgn, for å så ha friperioder.

Denne jobben fikk jeg vite om via bekjente, men jeg har nå flyttet, og kunne egentlig tenke meg en lignende jobb.

Jeg fikk ikke invilget stipent, og tenkte en slik jobb ville kunne være grei å kombinere med studier. Her jeg jobber i dag, er vi ute på aktiviteter, drar på turer, fisker, fornøyelsespark og lignende. Da vil en jobbe ca. 7 døgn, og få 150t.

Jeg får beholde jobben min per i dag, men de 7 døgnene er ikke sammenhengende, så det vil gå mye tid på å pendle t/r for å jobbe. Og kunne tenke meg samme type jobb i nærheten.

Har prøvd å google litt, nav.no, finn.no, men finner ingen slike jobber som er slik.

Er åpent både for privat og offentlig, samt hvor jeg må drive som person eller næring. Alt er jeg åpen for.



Anonymous poster hash: e4560...18d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hva du mener. Du sier at en jobber i 7 døgn, men at det ikke er sammenhengende? Hva er da forskjellen på dette og en hvilken som helst jobb?

Anonymous poster hash: 3918c...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du mener. Du sier at en jobber i 7 døgn, men at det ikke er sammenhengende? Hva er da forskjellen på dette og en hvilken som helst jobb?

Anonymous poster hash: 3918c...d28

TS her.

Hadde jeg jobbet 7 døgn ila. en uke er de sammenhengende. Men de syv døgna, er spredd over 4 uker. Hadde de vært ila.en uke, hadde jeg tatt meg studiefri den uka, reist å jobb, og vært der.

Men når de 7 døgna er spredd, orker jeg ikke 7 turer på jobb og tilbake. En tur på flere mil.

Det er f.eks. veldig vanlig å jobbe slik i nord, og østlandet. Og litt i vest, mot Bergen.

Var ikke så vanlig her i Stavanger, men har funnet ett sted: TUA. Her går de 3 døgn på, 7 døgn av. 4 døgn på, og 7 døgn av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...