AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Gjerne som dere har prøvd og vet funker bra. Her går det i misjonær, den der han ligger på siden om dere forstår, cowgirl og reversere cowgirl. Men vi vil gjerne prøve noe nytt Hilsen ungt samboerpar. Anonymous poster hash: 6c8dd...fb4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Stående bakfra, eller står mot hverandre og tar beinet opp pg rundt han om du skjønner? Eller så kan han holde oppe låret dit om det er enklere, så har dere blikk kontakt om det er viktig:) kan brukes de fleste steder om dere plutselig får lyst! Anonymous poster hash: ae37a...95b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Stående bakfra, eller står mot hverandre og tar beinet opp pg rundt han om du skjønner? Eller så kan han holde oppe låret dit om det er enklere, så har dere blikk kontakt om det er viktig:) kan brukes de fleste steder om dere plutselig får lyst! Anonymous poster hash: ae37a...95b Det har vi prøvd flere ganger og det funker dessverre ikke for oss kanskje høydeforskjellen er for stor til det. Hilsen TSAnonymous poster hash: 6c8dd...fb4
Zevs Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Er det ikke bare å prøve ut, da? Det som funker for andre funker ikke nødvendigvis for dere. Kjæresten liker forøvrig veldig godt å ligge på rygg med pute under rumpa og lårene opp. Når mannen da sitter kommer han inn litt nedenfra og masserer g-punktet kraftig.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 (endret) Hva med denne? Har prøvd og den funker bra for oss. Endret 17. august 2014 av SoccerPlayer
tullebukken Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Jeg synes spoon (skjeen) er bra. Ellers er det jo misjonæren, cowgirl og doggy, men du har vel prøvd de fleste
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Eneste stillingen det går for meg i, er der jeg ligger på magen med beina samlet og han tar meg bakfra. En slags "bakvendt misjonærstilling" Sinnsykt god. Anonymous poster hash: a3919...c09 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå