Gå til innhold

Tips til sexstillinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjerne som dere har prøvd og vet funker bra. Her går det i misjonær, den der han ligger på siden om dere forstår, cowgirl og reversere cowgirl. Men vi vil gjerne prøve noe nytt :) Hilsen ungt samboerpar.

Anonymous poster hash: 6c8dd...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stående bakfra, eller står mot hverandre og tar beinet opp pg rundt han om du skjønner? Eller så kan han holde oppe låret dit om det er enklere, så har dere blikk kontakt om det er viktig:) kan brukes de fleste steder om dere plutselig får lyst!

Anonymous poster hash: ae37a...95b

Skrevet

Stående bakfra, eller står mot hverandre og tar beinet opp pg rundt han om du skjønner? Eller så kan han holde oppe låret dit om det er enklere, så har dere blikk kontakt om det er viktig:) kan brukes de fleste steder om dere plutselig får lyst! Anonymous poster hash: ae37a...95b

Det har vi prøvd flere ganger og det funker dessverre ikke for oss :( kanskje høydeforskjellen er for stor til det.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 6c8dd...fb4

Skrevet

Er det ikke bare å prøve ut, da? Det som funker for andre funker ikke nødvendigvis for dere.

Kjæresten liker forøvrig veldig godt å ligge på rygg med pute under rumpa og lårene opp. Når mannen da sitter kommer han inn litt nedenfra og masserer g-punktet kraftig.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Hva med denne?

wlvyfc.jpg

Har prøvd og den funker bra for oss.

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Jeg synes spoon (skjeen) er bra. Ellers er det jo misjonæren, cowgirl og doggy, men du har vel prøvd de fleste

Skrevet

Eneste stillingen det går for meg i, er der jeg ligger på magen med beina samlet og han tar meg bakfra. En slags "bakvendt misjonærstilling" :P Sinnsykt god.

Anonymous poster hash: a3919...c09
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...