Gå til innhold

Hvordan skal man se ut nedentil?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser her inne at mange snakker om "skogen". Men jeg skjønner ikke hvordan det skal se ut? Noen sier at naturlig er bra, andre sier glatt er mote nå til dags. Kjenner jeg blir usikker på meg selv nå om jeg skulle finne meg en mann, etter å ha lest på alt her inne. Er det dumt å ikke ha hår? Å skulle det være helt på jordet om man skulle finne på å ha hår? Kan noen fortelle meg hvordan man friserer seg?!

*Utbrudd over*



Anonymous poster hash: dbbce...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal safe barberer du under og beholder litt hårvekst som en trekant, flystripe, hjerte, whatever.



Anonymous poster hash: 46932...8b2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Du skal ha det alkurat sånn som du selv føler det er komfortabelt. Menn er forskjellige, noen liker uten hår, noen liker med hår, så gjør det du selv føler er riktig for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Folk skal se ut akkurat som dem selv vil nedentil ;) Bare huske å være skikkelig renslig!

Skogen? Det høres ut som veldig mye hår? :sjokkert:

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skal se ut akkurat som dem selv vil nedentil ;) Bare huske å være skikkelig renslig!

Skogen? Det høres ut som veldig mye hår? :sjokkert:

Enig! Renslig er viktigere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser her inne at mange snakker om "skogen". Men jeg skjønner ikke hvordan det skal se ut? Noen sier at naturlig er bra, andre sier glatt er mote nå til dags. Kjenner jeg blir usikker på meg selv nå om jeg skulle finne meg en mann, etter å ha lest på alt her inne. Er det dumt å ikke ha hår? Å skulle det være helt på jordet om man skulle finne på å ha hår? Kan noen fortelle meg hvordan man friserer seg?!

*Utbrudd over*

Anonymous poster hash: dbbce...3b5

Selv liker jeg det glatt. Men hvorfor ikke bare vente og se hva din tilkommende foretrekker? Det må da være litt OK å slippe alt barberingsstyret frem til du finner deg en egnet gemal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En skal vær ren, og komfortabel. Utover det så kan partneren gjerne ønske, men en kan aldri kreve. Personlig liker jeg at det varieres. Noen perioder med glatt, noen perioder med full bush, noen perioder med stusset, noen perioder med flystripe osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...