Gå til innhold

Hjelp! Bindende oppmelding til eksamen


CEL.

Anbefalte innlegg

Jeg var ferdig med it-høyskole for et år siden, men har ikke fått vitnemål fordi jeg mangler en eksamen. Jeg kunne ikke ta den i fjor for da var jeg bortreist. Så på våren i år ringte jeg og spurte når neste eksamen var. 'Nei, det vet jeg ikke', sa rådgiveren på skolen. Hun sa jeg måtte bare sende inn oppmeldings-papirene og så ble jeg meldt opp når det ble bestemt. Jeg gjorde det og nå fikk jeg regnigen og papirene til eksamenen. Det viser seg at den er 16 aug. og da er jeg i nord Norge i mitt eget bryllup! På papiret står det at oppmeldingen er bindende... 750,- vi ikke har råd til å betale nå siden alle våre penger går til bryllupet...

Hva gjør jeg???

CEL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg

Hei hei CEL.

Nå har jo vi gått på samme skole :wink: og jeg synes du bare skal ringe dem og forklare situasjonen jeg. Skulle selv ha meldt meg opp til en eksamen der, men nå tror jeg faktisk det er for sent.

Nå vet jeg ikke hvordan kontordamene på avdelingen i Oslo er, men der jeg gikk var de veldig koselig. Prøv å forklar situasjonen så kanskje det ordner seg. Siden du ikke visste datoen på forhånd er det jo ikke akkurat din skyld at dette problemet dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...