Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er en typisk hverdagsfrokost for deg?
Spiser du med en gang du står opp eller venter du noen timer?

Jeg trenger inpirasjon til frokoster som er gode og metter. Gjerne noe man kan ta med seg og spise på jobb/skole!

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

. Feil

Endret av Keikolina
Skrevet

Varierer når jeg spiser, men det er vanligvis ikke lengere enn en time etter jeg har stått opp. Skal jeg på skolen spiser jeg med en gang jeg står opp. Går som oftest i hjemmebakte knekkebrød med ost, skinke, egg etc. Det metter hvertfall veldig godt hos meg :)

Skrevet (endret)

Havregrøt med kanel, sukker og smørøye varer helt fram til lunsj. Ellers spiser jeg enten to skiver grovbrød eller en yougurt med musli, men da blir jeg sulten en halv time før lunsj. Det løser jeg med å ta et eple el en time før lunsj.

Jeg spiser alltid frokost før jeg drar hjemmefra om morgenen, for jeg klarer ikke å spise mens jeg sykler og jeg klarer ikke å sykle helt fram før jeg har spist.

ps: havregrøt er lett å ta med seg, det er bare å ha havregryn i en boks med vanntett lokk, helle over passe mengde kokende vann, sette på lokket og legge i en pose i sekken. Når du skal spise har den svellet og blitt helt perfekt. Dessverre har den også blitt kald, men med rosiner i blir det ganske godt. Hvis du har tilgang på mikrobølgeovn kan du varme den opp.

Endret av Sølvrosen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...