AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Herreguuuuud! Kan noen seriøst kaste han ut av Norge eller fengsle han? Hva synes dere om vg intervjuet hans i dag? Jeg blir så provosert når han sier han støtter halshugging og IS. Han mener en person dør momentant når en blir halshugget og at det er en human dødsmetode. Halshugging fører ikke til en momentant død!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/stoetter-is-halshugging/a/23275610/ Anonymous poster hash: 994a3...70f 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Hvorfor blir han intervjuet egentlig?, synet og meningen hans er ikke noe nytt. Det eneste han får nå er en arene der han kan rekruttere flere til gruppen sinn. Anonymous poster hash: 85119...ea3 3
norw Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Synes intervjueren gjorde en god jobb, han prøvde virkelig å få ham til å svare. Men han svarte vel bare på halvparten av spørsmålene. 1
Tøytigern Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Herreguuuuud! Kan noen seriøst kaste han ut av Norge eller fengsle han? Hva synes dere om vg intervjuet hans i dag? Jeg blir så provosert når han sier han støtter halshugging og IS. Han mener en person dør momentant når en blir halshugget og at det er en human dødsmetode. Halshugging fører ikke til en momentant død!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/stoetter-is-halshugging/a/23275610/ Anonymous poster hash: 994a3...70f Han prøver bare å få oppmerksomhet... Han vet ingenting om det han snakker om. Disse IS-folka han sier han støtter hadde laget hakkemat av den gutten på få sekunder. Han er bare stor i kjeften
Tøytigern Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 (endret) Det som var synd var at VG omtaler han som "profilert islamist".. For det er det han desperat prøver å bli ved å komme med sånne stunts som den uttalelsen sin, der. Ikke noe han faktisk er... Noen ganger burde VG holdt kjeften sin stengt, for i dette tilfellet er de Profetens Ummah sin nyttige idiot... Endret 17. august 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Spiller det noen rolle hva han sier? Jeg er så jævla lei at media bruker tid på disse idiotene.. Disse individene får jo bare et verktøy til å rekruttere flere unge idioter Anonymous poster hash: 85119...ea3 1
Tøytigern Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Synes intervjueren gjorde en god jobb, han prøvde virkelig å få ham til å svare. Men han svarte vel bare på halvparten av spørsmålene. Intervjueren ga guttungen akkurat det guttungen ville ha: Status som "viktig person"... Trist. 1
Tøytigern Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Spiller det noen rolle hva han sier? Jeg er så jævla lei at media bruker tid på disse idiotene.. Disse individene får jo bare et verktøy til å rekruttere flere unge idioter Anonymous poster hash: 85119...ea3 Og VG ga dem enorm drahjelp med den greia der. Kjipt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Kunne av og til ønske at disse menneskene fikk taleforbud. så kunne de ikke spre giften sinn videre. Spesielt muslimske tennåringer er veldig sårbar til den retorikken de bruker, for de vet ikke bedre Anonymous poster hash: 85119...ea3 2
Tøytigern Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Kunne av og til ønske at disse menneskene fikk taleforbud. så kunne de ikke spre giften sinn videre. Spesielt muslimske tennåringer er veldig sårbar til den retorikken de bruker, for de vet ikke bedre Anonymous poster hash: 85119...ea3 Taleforbud var litt drøyt. vel.. Men jeg skulle ønske det fantes andre folk med innsikt som gadd å parkere dem litt mere effektivt enn hva som skjer i dag. Ved å peke på det de tar feil i, feks. og be dem forklare seg bedre... Så ville disse ungdommene du viser til oppdaget hvor lite fornuft gutter som han egentlig har å komme med, og bli orientert om hvilke alternative tankemåter som fins. Det ønsker jeg meg. Virkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Det som var synd var at VG omtaler han som "profilert islamist".. For det er det han desperat prøver å bli ved å komme med sånne stunts som den uttalelsen sin, der. Ikke noe han faktisk er... Noen ganger burde VG holdt kjeften sin stengt, for i dette tilfellet er de Profetens Ummah sin nyttige idiot... Haha! Nettopp. Veldig profilert den spøkelseskladden der ja.. Han er jo hverken velkommen i Bait-un-Nasr, Central Jamaat, World Islamic Mission eller i Rabita-moskeen. De største moskeene og islamske samfunn i Norge. 99% av alle muslimer i Oslo går hit. De vil ikke vite av han og denne såkalte Ummah-gruppen til spøkelseskladden. Alle disse moskeene underviser barn i islam, arrangerer speidergrupper og annen fritidsaktivitet for ungdom, driver dugnadsarbeid for Rusken og humanitært arbeid. Simpelthen et helt annet syn på livet og hvordan man opptrer ovenfor andre medmennesker. Og ikke minst, de elsker fred og frihet. Mens denne klovnen som titter frem av og til i media.. De fleste bare ler av han og de maks 30-40 støttespillerne han har her i landet. Bare fordi han har anlagt seg bukkeskjegg, reist på ferieturer til Saudi og posert med våpen så tror han har avansert som ypperstemulla. La nå PST og myndighetene holde disse klovene under oppsikt og ta seg av de. Han sier han ikke kan dra til Syria fordi de tar passet han på Gardermoen? hahaha. For en tulling. Hadde han villet (han har det bare i kjeften) så kunne han uten problem reist via Sverige og Danmark hvor enn han ville. Kjære Hussain...du må skjønne det at de fleste muslimer i Norge bare ler av deg... Anonymous poster hash: 6ca19...183 3
Tøytigern Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 http://blogg.tv2.no/kadafi/2014/08/18/hvilke-moskeer-vil-demonstrere-mot-ekstreme-norske-islamister/
Gjest Sobril Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 http://blogg.tv2.no/kadafi/2014/08/18/hvilke-moskeer-vil-demonstrere-mot-ekstreme-norske-islamister/ Bra!! Hr Hussain går for øvrig til motangrep på Per Sandberg, som vil ha han ut av landet, og kaller han rasist.
Druid Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Bra!! Hr Hussain går for øvrig til motangrep på Per Sandberg, som vil ha han ut av landet, og kaller han rasist. I det spesifikke tilfellet har han egentlig rett. Men å ta Sandberg i tullete uttaleleser er ikke akkurat rakettforskning; hans "jobb" i FrP om dagen er jo å gi idiotene i FrP en stemme så de ikke lager for mye problem for resten av partiet. Men det er flott at Hussain får denne reaksjonen. 1
marion Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Det som slår meg ved denne Hussain og hans ekstreme islamistkamerater er at det er lite smil, lite glede og liten dyrkelse av det positive i livet. Det er bare sinte blikk, strenge formaninger, undertrykking og hatske tanker hele veien. Hvorfor gidder de i det hele tatt å leve igrunn? Og hvorfor gidder de å bry seg om hva andre skal tro. Hvorfor kan ikke mennesker har troen for seg selv uten innblanding. Trist liv de lever disse folkene. 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #16 Skrevet 19. august 2014 Jeg synes det er helt topp at VG gir idioten spalteplass. Nå blir det nemlig veldig synlig for alle og enhver - også muslimsk ungdom - hvor stor idiot han faktisk er. Han utgjør ingen fare, det han sier vender de han vil ha med seg mot ham. Norske muslimer flest tar avstand fra dette. Send ham for øvrig på en liten studietur, gjerne til Midtøsten, hvor som helst, egentlig, bare det finnes ekstreme islamister som har tatt over eller gjerne vil ta over makten der, så kan han legge hodet sitt på den første hoggestabben han finner. Anonymous poster hash: fa56f...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #17 Skrevet 19. august 2014 han reiser nok ikke til ett land uten nav kontor... Det gjelder mange av den gjengen der. Islam er ekstremt, det finnes ikke så mye moderat islamisme. Derimot finnes det moderate muslimer, men jeg har ikke det inntrykket at de er flertallet. Islam uansett form, er ganske splittende, og verdien til en ikke-muslim er mindre enn en muslim. Anonymous poster hash: 23957...f34 1
Lettkverulerende Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Herreguuuuud! Kan noen seriøst kaste han ut av Norge eller fengsle han? Hva synes dere om vg intervjuet hans i dag? Jeg blir så provosert når han sier han støtter halshugging og IS. Han mener en person dør momentant når en blir halshugget og at det er en human dødsmetode. Halshugging fører ikke til en momentant død!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/stoetter-is-halshugging/a/23275610/ Anonymous poster hash: 994a3...70f "Slike gutter, det vil gamle Norge ha!"
Gjest Pop! Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 "Rasist" har mistet sin virkning når det blir misbrukt så mye som det gjør. Dessuten er jeg uenig med dem som mener rasisme inkluderer religion. Religion er noe helt annet enn rase. Det siste eksisterer på en måte egentlig ikke lenger, nå snakker man om etnisiteter. Visse islamister mener jeg burde faktisk bli fratatt statsborgerskapet og så kunne de dratt til et muslimsk land siden de tydeligvis foretrekker de normer og skikker det finnes der. Å snakke om halshugging i Norge anno 2014- vi er ikke i middelalderen her i Vesten.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 Herreguuuuud! Kan noen seriøst kaste han ut av Norge eller fengsle han? Hva synes dere om vg intervjuet hans i dag? Jeg blir så provosert når han sier han støtter halshugging og IS. Han mener en person dør momentant når en blir halshugget og at det er en human dødsmetode. Halshugging fører ikke til en momentant død!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/stoetter-is-halshugging/a/23275610/ Anonymous poster hash: 994a3...70f Herreguuuuud! Kan noen seriøst kaste han ut av Norge eller fengsle han? Hva synes dere om vg intervjuet hans i dag? Jeg blir så provosert når han sier han støtter halshugging og IS. Han mener en person dør momentant når en blir halshugget og at det er en human dødsmetode. Halshugging fører ikke til en momentant død!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/stoetter-is-halshugging/a/23275610/ Jeg synes det er flott at folk med marginaliserte meninger får delta i samfunnsdebatten, men når de gir han et eksklusivt intervju hvor han bortimot får komme med tullballet sitt nesten uimotsagt, så er det propaganda på Göbbels-nivå. La han heller få sjansen til å debattere med en som kan leksene sine! Anonymous poster hash: f3265...a2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå