Gå til innhold

Lørdagsgodtet ditt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal skrelle meg noen gulrøtter, med litt dipp til. Jobber med å gå ned i vekt, men litt godt må man jo kunne unne seg :)

Samme her ikveld+ litt vin. Ikke på grunn av slanking men jeg er veldig lite glad i godteri og fet mat. Føler meg dårlig etter å spise det(ikke dårlig samvittighet, men kvalm og uvell)

Anonymous poster hash: dd740...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat ikveld ble det krokan is med salte peanøtter og hvitvin.

Skrevet

Lørdagsgodt? Hverdagsgodtet mitt er tre stenger lakris.

Anonymous poster hash: a868f...5da

Skrevet

Macadamianøtter :)

Anonymous poster hash: f00ff...cab

Skrevet

Sverige :D

Åh heldige deg! ;) synd sverige er 9 timer unna med bil :(

Anonymous poster hash: 4f18e...dce

Skrevet

GODTESNOOOOOP! :fnise:

Selv foretrekker jeg sjokoladesnop.

Anonymous poster hash: 678ef...a76

Skrevet

Jeg spiste nøtter og drakk pepsi max :)

Skrevet

Lørdags godtesnopet mitt bestod av sjokoladegodtesnop (en liten top ris og en stratos) og fanta exotic kullsyrebrus :opplyser::fnise:

  • Liker 3
Skrevet

Nachos med kjøttsaus, gouda og cheddar, pepsi twist, smågodt og chilinøtter. Nam nam!

Pepsi twist?! HVOR HVOR?! :bond:

Anonymous poster hash: cd91e...d1f

Skrevet

sjoko og yoghurtnøtter.



Anonymous poster hash: 5dc0e...a6e
Skrevet

Åh heldige deg! ;) synd sverige er 9 timer unna med bil :(

Anonymous poster hash: 4f18e...dce

Det skal du være glad for, jeg bor bare 40 minutter unna Sverige ;) Handler alt for mye unødvendig der.

Anonymous poster hash: 9062e...79d

Skrevet

Supermix med paprika! Om jeg drar den ekstra en gang iblant blir det enten smågodt(sjokolade), eller sjokoladekake/ brownies

Skrevet

Vet ikke om de har Pepsi Twist i Norge? Jeg kjøpte 6 bokser i Sverige bare for å smake, og det var faktisk veldig godt.

Skrevet

Potetgull og sjokolade. Drikker bare vann til fordi jeg liker det best.

Skrevet

Läckerol med lakris og havsalt :)

Skrevet

Hva er så spesielt med Pepsi twist :) ?

Kan hende jeg har drukket det før som liten, men husker desverre ikke smaken nå..

Anonymous poster hash: 5a0fe...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...