AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #21 Skrevet 16. august 2014 Skal skrelle meg noen gulrøtter, med litt dipp til. Jobber med å gå ned i vekt, men litt godt må man jo kunne unne seg Samme her ikveld+ litt vin. Ikke på grunn av slanking men jeg er veldig lite glad i godteri og fet mat. Føler meg dårlig etter å spise det(ikke dårlig samvittighet, men kvalm og uvell)Anonymous poster hash: dd740...45d
Alina X Skrevet 16. august 2014 #22 Skrevet 16. august 2014 Akkurat ikveld ble det krokan is med salte peanøtter og hvitvin.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #23 Skrevet 16. august 2014 Lørdagsgodt? Hverdagsgodtet mitt er tre stenger lakris. Anonymous poster hash: a868f...5da
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #24 Skrevet 17. august 2014 Macadamianøtter Anonymous poster hash: f00ff...cab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #25 Skrevet 17. august 2014 Sverige :D Åh heldige deg! synd sverige er 9 timer unna med bil Anonymous poster hash: 4f18e...dce
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #26 Skrevet 17. august 2014 GODTESNOOOOOP! Selv foretrekker jeg sjokoladesnop.Anonymous poster hash: 678ef...a76
Frk.K Skrevet 17. august 2014 #28 Skrevet 17. august 2014 Lørdags godtesnopet mitt bestod av sjokoladegodtesnop (en liten top ris og en stratos) og fanta exotic kullsyrebrus 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #29 Skrevet 17. august 2014 Nachos med kjøttsaus, gouda og cheddar, pepsi twist, smågodt og chilinøtter. Nam nam! Pepsi twist?! HVOR HVOR?! Anonymous poster hash: cd91e...d1f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #30 Skrevet 17. august 2014 sjoko og yoghurtnøtter. Anonymous poster hash: 5dc0e...a6e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #31 Skrevet 17. august 2014 Åh heldige deg! synd sverige er 9 timer unna med bil Anonymous poster hash: 4f18e...dce Det skal du være glad for, jeg bor bare 40 minutter unna Sverige Handler alt for mye unødvendig der. Anonymous poster hash: 9062e...79d
salat Skrevet 17. august 2014 #32 Skrevet 17. august 2014 Supermix med paprika! Om jeg drar den ekstra en gang iblant blir det enten smågodt(sjokolade), eller sjokoladekake/ brownies
MissAlba Skrevet 17. august 2014 #33 Skrevet 17. august 2014 Vet ikke om de har Pepsi Twist i Norge? Jeg kjøpte 6 bokser i Sverige bare for å smake, og det var faktisk veldig godt.
Gjest Emera Skrevet 17. august 2014 #34 Skrevet 17. august 2014 Potetgull og sjokolade. Drikker bare vann til fordi jeg liker det best.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #36 Skrevet 17. august 2014 Hva er så spesielt med Pepsi twist ? Kan hende jeg har drukket det før som liten, men husker desverre ikke smaken nå..Anonymous poster hash: 5a0fe...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå