Gå til innhold

Liten badematte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et bittelite bad. Det er fliser på gulvet, og de synes jeg blir sleipe og skitne om man tråkker på dem med våte føtter. Så derfor har jeg alltid en badematte. Men fordi badet er så lite har jeg ikke plass til slike vanlige badematter (de dekker halve badegulvet).

Til nå har jeg brettet en vanlig badematte dobbel, men det ser jo ikke pent ut. Men jeg finner ingen som er små nok.

Så er det noen andre her med små bad som vet om små badematter? Slike uten antigli på baksiden (jeg liker å vaske mattene ofte og antigli blir ødelagt av hyppig vask)? :blomst:

Anonymous poster hash: ccf00...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et bittelite bad. Det er fliser på gulvet, og de synes jeg blir sleipe og skitne om man tråkker på dem med våte føtter. Så derfor har jeg alltid en badematte. Men fordi badet er så lite har jeg ikke plass til slike vanlige badematter (de dekker halve badegulvet).

Til nå har jeg brettet en vanlig badematte dobbel, men det ser jo ikke pent ut. Men jeg finner ingen som er små nok.

Så er det noen andre her med små bad som vet om små badematter? Slike uten antigli på baksiden (jeg liker å vaske mattene ofte og antigli blir ødelagt av hyppig vask)? :blomst:

Ikea har nok det

Anonymous poster hash: 286e0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30267413/

Anonymous poster hash: 286e0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea hadde noen helt geniale små runde badematter, aner ikke om de har dem fortsatt, jeg kjøpte min for fire år siden. Den er rund og rundt 60-70cm i diameter og passer perfekt til små bad eller små doer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30267413/ Anonymous poster hash: 286e0...a11

Tusen takk for tips. :blomst: Ser de har noen som er små nok.

Ikea hadde noen helt geniale små runde badematter, aner ikke om de har dem fortsatt, jeg kjøpte min for fire år siden. Den er rund og rundt 60-70cm i diameter og passer perfekt til små bad eller små doer. :)

Takk for tips! Problemet mitt er at doen er rett ved siden av dusjen. Jeg har bare 50 cm å gå på før en må sitte på doen med føttene på fluffy badematte, og det blir bare uhygienisk i mitt hode. :ler:

Noen som har flere ideer? Gjerne til noen ensfargede matter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk kanskje? Se på nettisden. Vi har en ensfarget derfra som ikke er så stor, vet ikke målene.

Anonymous poster hash: bdf91...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet mitt er at doen er rett ved siden av dusjen. Jeg har bare 50 cm å gå på før en må sitte på doen med føttene på fluffy badematte, og det blir bare uhygienisk i mitt hode. :ler:

Husk at du ikke skal ha badematten liggende på gulvet hele tiden hvis du har varmekabler!

Anonymous poster hash: 400a0...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk kanskje? Se på nettisden. Vi har en ensfarget derfra som ikke er så stor, vet ikke målene.Anonymous poster hash: bdf91...1f5

Takk for tips. :blomst: Jeg skal sjekke på nettsiden.

Den var pen. :jepp: Tror den blir litt stor for meg, men skal måle.

Husk at du ikke skal ha badematten liggende på gulvet hele tiden hvis du har varmekabler! Anonymous poster hash: 400a0...8cc

Jeg har vannbåren varme, så det går fint. Herlig å kunne la ting ligge og slenge på gulvet. :ler: (rotekopp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du jo bare klippe til den du har til rett størrelse, og evt kaste over med symaskin.

Anonymous poster hash: 05936...dda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...