Infinite Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Ja, jeg lurer på hvor raskt det er vanlig å spise dette? Spiser jeg en sjokolade, så tar jeg en ny bit så fort jeg har tygd ferdig. Spiser jeg potetgull, så hiver jeg konstant innpå helt til jeg er "mett". Er dette vanlig? Føler at alle rundt meg er mer sånn at de kan ha en skål med smågodt stående på bordet, og at de kan ta en bit nå og da. Venninna mi kan ikke forstå hvordan jeg orker å spise en svær sjokoladeplate, for hun orker så vidt å spise en liten en. Har så sinnsykt stor appetit på alt av godteri, er det egentlig normalt? Og ja, bare så det er sagt: Spiser kun godteri i helger. Må jo begrense meg, som dere sikkert skjønner
frøken_øst Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg kan sette en 200 grams sjokoladeplate til livs på en halvtimes tid,null problem. Spiser til det er tomt når jeg har godteri, har ikke det genet, viljestyrken eller hva det er, som gjør at jeg klarer å stoppe:) 1
Athenaa Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Hahaha, jeg er helt lik! Var kanskje verre før, men går fortsatt unna. Jeg har generelt ikke så stor matlyst, og spiser ikke mye. Når det kommer til godteri og potetgull kan jeg hive på til jeg er mett. I andres selskap prøver jeg å roe ned ettersom alle andre tar det så rolig 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Merker også at folk er veldig forskjellig på dette:P Jeg kan godt ha godteri stående, men da må det være ute av syne. Out of sight, out of mind... Har gjemt snopet bak pc-skjermen mang en gang Og så begrenses det til helgene, og bare da. Har jeg en venninne som er sånn at om vi spiser hver vår brownie på kafe, så "orker hun ikke mer søtt den dagen." Altså wtf Kunne slukt en 200g sjokoladeplate straks jeg kom hjem:P Virker som om noen blir "mett på søtt" veldig fort, mens andre ikke blir det. Anonymous poster hash: 8cd2d...c9f
Gjest Peanut Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg og er sånn. Snop og kaker blir borte hvis det er i nærheten. Lagde en Pavlova igår og den er borte idag. Når det gjelder snop, sjokolade og kaker så har jeg ingen bunn. O_o
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Eneste jeg spiser av snop er mørk sjokolade og en 200 g-plate forsvinner i løpet av 10 min dersom jeg er sulten Spiser som regel en plate fordelt på lørdag og søndag Anonymous poster hash: e7e43...34f
Duckie Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg er også som deg, men behersker meg i selskap med andre... Vil ikke de skal tro jeg er glupsk (selv om jeg er det)! Endret 16. august 2014 av Duckie
Infinite Skrevet 16. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg er også som deg, men behersker meg i selskap med andre... Vil ikke de skal tro jeg er glupsk (selv om jeg er det)! Ja, akkurat slik er jeg også. Må virkelig ta meg selv i nakkeskinnet når jeg er sammen med andre Endret 16. august 2014 av Infinite
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Jeg kan godt ha søte ting stående. Jeg har til og med kastet sjokolade! Men potetgull spiser jeg til jeg er forbi mett. Begrenser meg når jeg er sammens med venner da (men ikke med familien). Anonymous poster hash: 372ff...d91
Gjest Runforit Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Spiser hovedsakelig mørk sjokolade og der spiser jeg kanskje en halv plate i løpet av lørdagen. Hamstrer mørk sjokolade og har ca. 10 plater liggende. Baker jeg cookies, muffins etc så lager jeg akkurat passe porsjon og spiser det opp på et par jafs Is derimot. Soyasjokoladeis og kokossorbeis kommer i bøtte og begge de ryker på samme kveld
Frk.K Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg er også som deg, men behersker meg i selskap med andre... Vil ikke de skal tro jeg er glupsk (selv om jeg er det)! Jeg og Her ryker det fortere enn det kom inn for si det sånn Edit: Ikke alltid da, kan overraske jeg og faktisk la det ligge i en dag eller to men som regel så ryker det rimelig kjapt Endret 16. august 2014 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Chips bryr meg ikke så mye om, sjelden jeg kjøper det, men sjokolade er jeg glad i. Men en melkerull holder lenge for meg, disse 200 grams er for viderekommende tenker jeg Har blitt verre med årene føler jeg da, før kunne ting ligge i kjøkkenskapet dagesvis, nå er det nede på kort tid på en kveld. Har hatt dilla på lollipop vannis denne sommeren, det er vel 10 i eska, grøss å gru så mange esker jeg har hatt, det er skytteltraffikk til fryseren med en gang eska er åpnet.... Anonymous poster hash: ce284...d61
Duckie Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Ja, akkurat slik er jeg også. Må virkelig ta meg selv i nakkeskinnet når jeg er sammen med andre Jeg og Her ryker det fortere enn det kom inn for si det sånn Edit: Ikke alltid da, kan overraske jeg og faktisk la det ligge i en dag eller to men som regel så ryker det rimelig kjapt Haha, egentlig så sitter kanskje bare alle sammen og veeeenter på at nestemann skal ta en bit sånn at man kan spise en selv også, for ingen vil fremstå som glupske. Jeg vet at et par av venninnene mine ikke er som meg. Jeg var hos hun ene, hun åpnet en sjokoladeplate, spiste to biter selv, og jeg spiste halvparten. Da jeg kom tilbake uken etter hadde hun ikke tatt en eneste bit i mellomtiden! Hun tok to nye biter, og jeg resten. Er en grunn til at jeg aldri har godteri i hus, har ikke sjans til ikke å få spist det opp første dagen...
Frk.K Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 (endret) Haha, egentlig så sitter kanskje bare alle sammen og veeeenter på at nestemann skal ta en bit sånn at man kan spise en selv også, for ingen vil fremstå som glupske. Jeg vet at et par av venninnene mine ikke er som meg. Jeg var hos hun ene, hun åpnet en sjokoladeplate, spiste to biter selv, og jeg spiste halvparten. Da jeg kom tilbake uken etter hadde hun ikke tatt en eneste bit i mellomtiden! Hun tok to nye biter, og jeg resten. Er en grunn til at jeg aldri har godteri i hus, har ikke sjans til ikke å få spist det opp første dagen... ja, men som regel har jeg venner som er like glupske, så av og til blir det litt sånn første mann til mølla Edit: Må og nevnes at chips og slike ting blir ofte delt med bikkja, så er ikke ene og alene til å spise det opp Og han er en røver på å stjele sjokolade til tider også om jeg glemmer det på en lav plass Endret 16. august 2014 av Frk.K
Gjest Jon Are Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 jeg er av typen som spiser opp smågodtet på kino før filmen har begynt eller ihvertfall i løpet av det første kvarteret. ingen sjokolade får stå mer enn noen dager her i huset. ganske uvanlig til å være mann. nå er jeg på en skikkelig treningplan så sjokolade og alt sånt er byttet ut med proteinpannekaker og sunne ting. med hilsen fra: jon are
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Hvis jeg er alene så har jeg noe i munnen hele tiden. Hvis jeg er med andre så ser jeg det ann og legger meg omtrent på deres tempe, noe som akn være tortur dersom disse er sykt trege.
sunSpring Skrevet 16. august 2014 #17 Skrevet 16. august 2014 Jeg kan få dilla på sjokolade og nøtter med karamell (husker ikke hva sjokoladen heter), men iskrem er min favoritt etter pannekaker. Og helst begge deler med varme skogsbær og vaniljekrem. Jeg er også glad i kremkaker.Hender at jeg ikke har noe i hus og ikke gidder steke pannekaker, da bruker jeg å lage kakao eller steke pannekaker og strø på sukker, kremt... Men generelt spiser jeg lite søtt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #18 Skrevet 16. august 2014 Mannen kom hjem med en 100 g Premium sjokolade med sitron og ingefær etter handletur i går. Vi tok to ruter hver til kaffen etter middag, hvilket betyr at det er 6 ruter igjen. De har ligget urørt i skuffen siden i går, med andre ord. Kanskje blir de dessert senere i kveld (vi er for mette foreløpig etter god mat og vin), kanskje i morgen, kanskje neste helg. Ikke så veldig fort, med andre ord. Anonymous poster hash: a1eff...ae0
Gjest crazycatlady Skrevet 16. august 2014 #19 Skrevet 16. august 2014 Håhå,jeg er akkurat som deg, TS! Potetgull er min store svakhet og jeg spiser lett til det er tomt om posen ligger på bordet. Heller derfor i skål så det blir litt tiltak å reise seg for å hente mer. Samme med smågodt, spiser til det er tomt med mindre jeg har vært i Sverige og kjøpt en hel kg da. Sjokolade derimot blir jeg mett etter en halv stor stratos, men har ikke noe problem med å spise hele plata på en lang kveld for å si det sånn. Jeg ELSKER godis! Har ikke så stor apetitt på mat, orker aldri så mye av det. Godis er bedre enn mat, hehe. Prøver å holde godisspising til helgene da selv om det kan skli ut med en kick eller litt sjokolade eller potetgull i uka også. Og for dere (som ihvertfall liker å fremstå som) sunnhetsfantaster, nei jeg er ikke feit og har ikke dårlige tenner.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #20 Skrevet 16. august 2014 Og for dere (som ihvertfall liker å fremstå som) sunnhetsfantaster, nei jeg er ikke feit og har ikke dårlige tenner. Anonymous poster hash: 9e25b...530
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå