Gå til innhold

Dårlig form

Fremhevede innlegg

Skrevet

For to år siden merket jeg at jeg var betydelig mer slapp og sliten. Jeg sov hele natten(8-9timer), og i tillegg etter skoletid. Har alltid vært en aktiv jente som har drevet med MYE trening.. I fjor hadde jeg russetid, jobbet mye etter skoletid, og flyttet så til utlandet for å studere. Sommerferien rett før jeg flyttet følte jeg meg mye uvel, hadde noe hodepine og var mye slapp.. men formen varierte veldig, så klaget ikke stort. Dette året derimot har vært helt forferdelig, jeg har slitt med mange rare symptomer som hjertebank, svimmelhet, tunge/hovne øyne, hender og føtter sovner ofte, at noe har sittet fast i halsen, hodepine(mellom øyne, pannen og ett slags trykk i ørene), og uvirkelighetsfølelse.. Jeg gruer meg til å gå på skolen og i det hele tatt å være ute blant folk ,fordi jeg er redd for å gå i bakken. Jeg savner å ha det gøy, og ikke tenke på formen, er trossalt bare 20 år gammel. Når dette oppstår så må jeg bare finne senga og sove det av meg.. Men svimmelheten og ørheten blir aldri borte.

Jeg har oppsøkt lege utallige ganger for å få hjelp, jeg hadde litt lavt med magnesium, B12 og stoffskifte var noe lavt(men ikke gjort noe med), har derimot fått tabletter for de to første nevnte( har gått på disse ca én mnd, men merker ingen forskjell. Det ble også påvist kobberforgiftning i kroppen min, men fikk kun sinktabletter mot dette, noe jeg synes var merkelig... Har også målt blodtrykk osv, som var bra! Fikk også leserbriller, og har gått til naprapat for stiv nakke og rygg, men har ikke hjulpet på hodepine og svimmelhet.

Alt jeg nå vil er å få en diagnose! Jeg har løpt mellom to forskjellige leger flere ganger i år, og de sier bare at blodprøvene ser greie ut. Jeg er beskymret for at disse symptomene jeg har er alvorlige. Jeg sover nå 13 timer, og er fortsatt sliten når jeg våkner, er veldig ør i hodet(kjennes ut som det er for høyt trykk) og jeg drar meg mye i håret for å prøve å få vekk smerten uten hell, ubehagelig å ha hestehale og voldsom hodepine rett på innsiden av ørene, og sliter med å holde hodet oppe(må støtte med hendene), svimmelheten er slik at jeg føler jeg har dårlig balanse, uvirkelighetsfølelsen er også veldig ubehagelig, føles ikke alltid ut som om kroppen henger med på det jeg vil, og jeg kjenner på at jeg nesten skal dette i bakken.. Er kun plaget når jeg er oppe og går, kjører bil og sitter. Ikke når jeg ligger. Har hatt disse plagene siden mai, og har gitt opp litt, føler jeg aldri vil bli bra igjen. Det eneste jeg tenker på når jeg våkner er at jeg vil legge meg igjen, for å ikke kjenne på disse smertene.. Jeg hadde gledet meg til å begynne på skolen igjen, trene osv, men kroppen orker ikke.. Jeg trenger virkelig hjelp, orker ikke flere år med dette her... Vet det ble mye, men håper på at noen vet hva det kan være...

Anonymous poster hash: 3f448...f9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du reiser bort og oppholder deg på et annet sted en uke eller mer blir du da noe bedre?

Det du beskriver kan være typiske symptomer som følge av dårlig inneklima. Da finner ikke legene ur av noe og du går bare og hangler.

Anonymous poster hash: 3da55...0f4

Skrevet

Dersom du reiser bort og oppholder deg på et annet sted en uke eller mer blir du da noe bedre?

Det du beskriver kan være typiske symptomer som følge av dårlig inneklima. Da finner ikke legene ur av noe og du går bare og hangler.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor jo i utlandet mesteparten av tiden, men er hjemme i Norge i ferier.. Har dessverre vært like dårlig uansett hvor jeg har vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...