1923 Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg er ei jente som drømmer om å ha litt deilig jentekos og gjerne ha med min mannlige elsker også... Hvor finner man ei deilig berte som er litt vill og gal?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 "jentekos"... -_- Dummeste ord jeg hørt på lenge. Hva sier man hvis det er to gutter da? Guttekos? Du er ei jente som vil ha sex med ei jente. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: cfae2...ec5 5
Thought-Fox Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg er ei jente som drømmer om å ha litt deilig jentekos og gjerne ha med min mannlige elsker også... Hvor finner man ei deilig berte som er litt vill og gal? Det du ønsker er trekant, ikke "jentekos". Hvis du skal finne en dame som ønsker det samme som deg, anbefaler jeg at du i det minste er ærlig om hva du egentlig er ute etter. Det er lite som er så kjipt som når en dame du har noe på gang med plutselig forteller deg at hun har tenkt å ta med typen sin. Endret 16. august 2014 av Thought-Fox 3
Cathrine88 Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Det du ønsker er trekant, ikke "jentekos". Hvis du skal finne en dame som ønsker det samme som deg, anbefaler jeg at du i det minste er ærlig om hva du egentlig er ute etter. Det er lite som er så kjipt som når en dame du har noe på gang med plutselig forteller deg at hun har tenkt å ta med typen sin. Hva med når ei dame du har noe på gang med forteller at hun valgte deg fordi hun vil ha jentekos med ei deilig, vill og gal berte? Jeg vet ærlig talt ikke hva som hadde vært mest avtennende. 1
Thought-Fox Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Hva med når ei dame du har noe på gang med forteller at hun valgte deg fordi hun vil ha jentekos med ei deilig, vill og gal berte? Jeg vet ærlig talt ikke hva som hadde vært mest avtennende. Hmm, hvor full er jeg, og hvor heit er dama?
Cathrine88 Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Hmm, hvor full er jeg, og hvor heit er dama?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Tror ikke det er kjempe lett på byen iallefall, men det hender jo der også men dere må nok gå på byen endel. Gå på byen som par, vær utadvent flørt med damer så spør dere henne om hun kunne tenkt seg trekant med dere. Er jo en kjempefordel om dere begge ser bra ut. Ellers så finnes det nettsider og chattesteder der par søker etter jenter for trekant, men disse jentene som frekventerer slike steder er kanskje litt spesielle. Litt for "pro" uten at jeg insinuerer at de tar betalt. Anonymous poster hash: e3ade...280
Gjest Awzm me Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Hahaha, eneste jeg klarte å tenke var at ts er denne "elskeren" som denne "jenta" vil ha med i "jentekosen" som kan bli til trekant, og nå ser han etter hvor han kan finne kåte jenter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Du finner dem på Cupido.no De fleste damene der er åpne for jentekos. Anonymous poster hash: 8b0d1...abb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå