AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hei jeg hadde første mensen på onsdag og jeg begynte å blø mye og jeg har blødd mye sodenAnonymous poster hash: 7cc7c...eea
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Høres normalt ut det. Blod ser mer ut enn det egentlig er. Men om du blør ut bind etter bind hele dagen så bør du gå til legen. Men se det litt ann. Det er normalt å blø i en uke, som regel så blir det mindre de siste dagene. Anonymous poster hash: 92837...1ee
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Så jeg får midre denne uka ig skal sannsyneligvis bli kvitt mensen på onsdag denne uka?Anonymous poster hash: 7cc7c...eea
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 De første årene du har menstruasjon vil det variere fra noen dager til 2-3 uker og mengde blod. Noen blør lite noen dager, andre blør som en foss i 10-12 dager. Ingenting er unormalt når man han mensen i begynnelsen. Begynn allerede nå og kryss av i kalenderen når du begynner og siste mensdag så du vet sånn ca når du begynner i måneden. Husk at det kan variere de første 3-5 årene Anonymous poster hash: 3eda2...a08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå