Gå til innhold

Tankespinn - kjøre på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ha hatt ti "dates".

Jeg har møtt kompisene.

Jeg har møtt søsteren og brødrene.

Jeg har møtt datteren.

Jeg har møtt foreldrene.

Vi har hatt sex en gang(fylla), men har egentlig bitt enige om å bli bedre kjent med hverandre. Han har sagt at han vil gå mot et forhold med meg (i fylla).

Det er fantastisk og jeg er stormforelska. Jeg føler meg sikker på han når vi er sammen, og møte med venner og familie antar jeg indikerer at han er interessert.

MEN når vi er borte fra hverandre, så er jeg usikker hvor interessert han er. Mulig interessert, men ikke forelska? Det kan gå tre døgn før jeg hører noe som helst fra han. Og har kun vært på en date sammen alene, ellers med venne og familie rundt. Jeg trenger å møte han alene og bli bedre kjent, men samtidig vil jeg gi han space og ikke være for pågående.

Skal jeg vente en stund til, eller skal jeg kjøre på?



Anonymous poster hash: 21549...de1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviter han på middag hjemme hos deg, så du får alenetid med han. Bruk tid på å snakke og bli kjent. Da er du kanskje nærmere et svar.

Anonymous poster hash: 6385b...c36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få møte han, men han jobber mye så det ble vanskelig(vel, man får til 60 min på ei uke). Ikke så lett å få snakket sammen da. Men, vi møtte tilfeldigvis på hverandre på byen sist helg. Vi hooket opp, og hjemme hos han fikk vi snakket om forhold og hva vi ønsker å få ut av det. Jeg var for feig til å spørre direkte om oss to. Dagen etter tok han meg med på en dobbeldate. Ble litt vanskelig å få spurt så mye om oss to og hvor vi står. Søren da, at jeg ikke grep sjansen når jeg hadde den (selv om det var i halvfylla).

TS



Anonymous poster hash: 21549...de1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, vi møtte tilfeldigvis på hverandre på byen sist helg.

Anonymous poster hash: 21549...de1

Dette synes jeg var rart. Dere er bare sammen en time i uke fordi han ikke har tid til mer, og så går dere ikke ut sammen når begge skal på byen? Nei, da virker han ikke så interessert.

Anonymous poster hash: c5e1b...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen to-tre dager i uka, men ikke den siste pga jobb. Man får tid om man absolutt vil mener jeg. Årsaken til at vi tilfeldigvis møttes ute var at jeg var dårlig, men spontant dro ut da formen ble bedre. Og ville ikke spørre han om han var ute i fare for å være for pågående. Vi har gått ut sammen i hele sommer ellers.

Jeg må få møtt han så jeg kan spørre om han vil fortsette. Problemet er bare at jeg er for stolt til å også være først med den neste smsen. Hørte fra han på fredag, men det var ingen konkret forespørsel om å møtes. Dessuten var jeg opptatt på slektstreff.

-TS



Anonymous poster hash: 21549...de1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min egen del, så lar jeg kun en date treffe familien min, og vennene mine når jeg er skikkelig interessert i personen.

Men jeg er en veldig privat person.

Anonymous poster hash: 682ae...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du egentlig har noe behov for å spørre han om dere i det hele tatt jeg. Sånn jeg ser det, ut i fra det du sier, så er jo dere i begynnelsen av et forhold. Ikke bruk tid på å skulle ha bekreftelse for hva han mener på det språket du forstår, men se heller interessen hans via det han har vist deg. Han har introdusert deg til de viktigste menneskene i livet hans, det er mer enn nok bekreftelse i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...