Gå til innhold

1st world problems. Hva er dine?


altflyter

Anbefalte innlegg

Gjest Dansedilla

Øyevippene mine blir så lange når jeg har på mascara, at de treffer brilleglassene når jeg blunker :P plageesomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyevippene mine blir så lange når jeg har på mascara, at de treffer brilleglassene når jeg blunker :P plageesomt

Haha samme her.

- Herregud så lang tid jeg bruker på morgenen for å finne ut hva jeg skal ha på meg. Det hjelper ikke å legge frem klær kvelden før, for jeg vil alltid ombestemme meg.

- Slitter sånn med å finne en tørrsjampo med så lite parfyme at jeg faktisk greier å gå med det!

- Kjøpte meg akkurat en ny pc. Det var bare fordi den gamle pcn min (hele 1,5 år gammel..) bråker så mye. Men skal selge den gamle, har ikke tenkt å bare kaste den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Og allikevel savner jeg og mangler jeg produkter med ulike funksjoner og bruksområder. Jeg kunne ha åpnet spa på badet mitt, kødder ikke engang...

Jaa, heh - her og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg har så mange serier å følge med på at jeg føler aldri tiden strekker til.

- At jeg sliter med uren hud.

- At brusflaskene blir så fort tomme, er helt avhengig av brus for tiden.

- At jeg har et enormt søtsug.

- At jeg burde spare penger å få en solid buffer, men bruker så mye penger på tull og tøys som lunsj til jobb hver dag, brus, snus og andre ting.

- At strålene i dusjen vår er så svak, er nyinflyttet i ny leilighet og hater dusjen her.

- At filmlisten over filmer jeg har lyst å se er så lang at jeg vet aldri hvor jeg skal begynne.

- At nettet på jobb er så tregt.

- At etterveksten min er helt forferdelig, og jeg klarer aldri å få håret mitt til å se fint ut så jeg ender alltid med å feste det i en stram ball.

Store problemer altså.. :)

Endret av Kassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg har så mange serier å følge med på at jeg føler aldri tiden strekker til.

- At jeg sliter med uren hud.

- At brusflaskene blir så fort tomme, er helt avhengig av brus for tiden.

- At jeg har et enormt søtsug.

- At jeg burde spare penger å få en solid buffer, men bruker så mye penger på tull og tøys som lunsj til jobb hver dag, brus, snus og andre ting.

- At strålene i dusjen vår er så svak, er nyinflyttet i ny leilighet og hater dusjen her.

- At filmlisten over filmer jeg har lyst å se er så lang at jeg vet aldri hvor jeg skal begynne.

- At nettet på jobb er så tregt.

- At etterveksten min er helt forferdelig, og jeg klarer aldri å få håret mitt til å se fint ut så jeg ender alltid med å feste det i en stram ball.

Store problemer altså.. :)

Bare et tips til dusjen. Du kan prøve å kjøpe nytt dusjhode. Det kan være det gamle er tettet pga av kalk, da blir strålen svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har for mye ting og det er en skikkelig pain in the ass å rydde alle tingene mine. Om noen måneder skal jeg flytte til en leilighet som er tre ganger så stor og jeg gremmes bare ved tanken på å løfte og bære på alle disse tingene mine.

Endret av Snøugla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke finner navnet mitt på colaflaskene. Finner navn som abdullah og sanna?! Men ikke mitt vanlige norske navn. Har aldri funnet det.

P.S. Har en god del mer akseptable problemer enn dette altså...



Anonymous poster hash: 62a6c...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i en lignende tråd svarte at det er når lyden på reklamen er høyere enn på programmet som vises, og jeg sier meg enig i den altså hehe..

Ellers:

-når jeg nesten ikke får sove om natten fordi jeg ikke får bestemt meg hvilken farge jeg skal velge på bergansjakka som er på salg i morgen .

-når jeg ikke kan bestemme meg om jeg vil ha den blå, lilla eller gule selskapskjolen i bryllup, eller kanskje jeg skal ta bunaden?!

-når jeg er i dårlig humør fordi jeg ikke har noe sjokolade i hus, for jeg kan jo ikke kjøre på butikken å kjøpe meg en på en MANDAG!

-når jeg har gledet meg til et TV program og det viser seg at det står feil tidspunkt i tv-guiden, kvelden er ødelagt!!

-når ingen hjemme orker å lage taco på lørdag, fordi vi er så slappe.

-når jeg sier til mannen at den nye buksa var på salg, fordi jeg ikke tørr innrømme hvor mye den EGENTLIG kostet..

Kunne fortsatt på denne lista i en evighet..

Anonymous poster hash: 50482...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger her og slapper av etter jobb, skal kose meg med KG, så er det ei flue som ikke lar meg være i fred! Innser nå at jeg er nødt til å reise meg, for å drepe den. Eller skal jeg slippe den ut vinduet. Ååå livet er så vanskelig!! Jeg orker ikke dette med denne flua nå. Why!!!!? Whyyyy!!??

Anonymous poster hash: 94f42...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen i en lignende tråd svarte at det er når lyden på reklamen er høyere enn på programmet som vises, og jeg sier meg enig i den altså hehe..

Ellers:

-når jeg nesten ikke får sove om natten fordi jeg ikke får bestemt meg hvilken farge jeg skal velge på bergansjakka som er på salg i morgen .

-når jeg ikke kan bestemme meg om jeg vil ha den blå, lilla eller gule selskapskjolen i bryllup, eller kanskje jeg skal ta bunaden?!

-når jeg er i dårlig humør fordi jeg ikke har noe sjokolade i hus, for jeg kan jo ikke kjøre på butikken å kjøpe meg en på en MANDAG!

-når jeg har gledet meg til et TV program og det viser seg at det står feil tidspunkt i tv-guiden, kvelden er ødelagt!!

-når ingen hjemme orker å lage taco på lørdag, fordi vi er så slappe.

-når jeg sier til mannen at den nye buksa var på salg, fordi jeg ikke tørr innrømme hvor mye den EGENTLIG kostet..

Kunne fortsatt på denne lista i en evighet..

Anonymous poster hash: 50482...f20

Haha! Enig i den med å ikke kjøpe sjokolade på mandager. Dritkjipt! Begynner jo med et nytt og bedre liv hver mandag, og kan liksom ikke gå på snørra allerede førte dagen!

Anonymous poster hash: 94f42...a01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte iPad-laderen i Roma i sommer, og må bruke iPhone laderen til den i stedet, og det går skikkelig sakte :cry3:

Jeg får ikke lagt ordentlig manikyr fordi jeg har en liten valp som må luftes hele tiden, og da kommer jeg til å ødelegge neglene.

Jeg bor så sentralt at jeg hører alt som skjer i sentrum, og nå er det en konsert der som jeg ikke har noe lyst til å høre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hvor jeg skal henge opp alle bildene i det nye huset. Det er så vanskelig å innrede et helt hus!!! ( vet sef art dette er et latterlig luksus prob., )

Anonymous poster hash: 6348f...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1# Øyevippene mine blir så lange at de smitter av maskara på øyenbrynsbenet

2# Jeg har definitivt overvekt, men forsetter å shoppe

3# Jeg har brukt betydelig mye mindre penger enn det jeg antok jeg skulle

4# Jeg vil ikke se turistattraksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke finner navnet mitt på colaflaskene. Finner navn som abdullah og sanna?! Men ikke mitt vanlige norske navn. Har aldri funnet det.

P.S. Har en god del mer akseptable problemer enn dette altså...

Anonymous poster hash: 62a6c...62c

Ble nysgjerrig på navnet ditt nå..

Mitt i-landsproblem i dag: Jeg er så innihampen mett at jeg ikke orker å gå i dusjen for da må jeg stå oppreist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...