AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Syns det høres så vanvittig teit ut når folk så fint kaller tjukke eller kraftige damer som er ganske lubben, for damer med former? Det heter ikke former, det heter lubben og dvask. Når gutta sier de liker damer med former mener de slank med markert midje, rumpe og pupper. Ikke en bilring på magen og to tykke stubber til lår... Anonymous poster hash: fd0a1...c09 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 http://trolledbot.net/pix/8025.png
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 http://trolledbot.net/pix/8025.png Haha, det er AKKURAT det jeg mente også Anonymous poster hash: 1e469...54a
Djungelvrål Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 En kvinner må likevel ha en viss fettprosent for å ha former. Former er en kombinasjon av benbygning (dvs slik skjelettet er bygget) fett og riktig muskelmengde. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Jeg syns det er latterligere å lese disse trådene på internettfora, der det kveruleres opp igjen og opp igjen om hvilke merkelapper vi skal sette på kvinnekroppen. Det er fordummende, det er så mange skjulte agendaer, og det er alltid negativt. Jeg mener det er like smålig å reagere på at en lubben kvinne kalles formfull som det er å reagere på at en undervektig kalles slank. Anonymous poster hash: 7f690...819 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Det har aldri vært så mye kroppspress som i dag, så ser ikke helt nytteverdien av slike tråder som dette. Er selv slank, men det betyr ikke at jeg ikke kan godta at noen menn liker tykkere kvinner (eller enda tynnere). Formfull kan defineres på forskjellige måter, ikke et fasitsvar her.Anonymous poster hash: b1bf5...28f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 En av grunnene til at det aldri har vært større kroppspress enn nå henger kanskje sammen med at vi aldri har vært tykkere heller? Og at folk blir feitere og feitere er også et samfunnsøkonomisk problem med alle følgesykdommene, trygdeutbetalinger, kostnader til slankeoperasjoner, fornye medisinsk utstyr som skal passe de tykleste etc etc.Anonymous poster hash: a5aa6...dcb 2
Gjest Merida Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Alle har jo former. Både badeball, fyrstikk og timeglass har en form. Uttrykket er ikke spesifikt nok til å utelukke "feite" kvinner eller "magre" kvinner. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Skjønner dette er et sårt tema for de med noen ekstra kilo :-) Anonymous poster hash: 1e469...54a
Gjest crem Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 haha, jeg har ikke bare noen få kg for mye, men en god del. men herre da, vi kan ikke drive å ta oss selv så høytidlige at vi ikke kan le litt av dette. det er jo bare teit at man skal sette merkelapper på kroppsfasonger, men selvfølgelig, det beste er jo å være normalvektig og sunn. man trenger ikke snakke tjukke kvinner opp i skyene og si at ekte menn vil ha kvinner med mer fett på kroppen, nei, ekte menn vil ha det de liker, om det er tjukke, tynne, formfulle eller rette former. you name it. men er enig med at det ikke kun er overvektige kvinner som kan bli kalt for formfulle, men de er formfulle de også.
Gjest Whitestripes Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Syns det høres så vanvittig teit ut når folk så fint kaller tjukke eller kraftige damer som er ganske lubben, for damer med former? Det heter ikke former, det heter lubben og dvask. Når gutta sier de liker damer med former mener de slank med markert midje, rumpe og pupper. Ikke en bilring på magen og to tykke stubber til lår... Anonymous poster hash: fd0a1...c09 Rund er også en form, vettu
Gjest Whitestripes Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Skjønner dette er et sårt tema for de med noen ekstra kilo :-) Anonymous poster hash: 1e469...54a Gjør du det altså? Er det derfor du smiler og godter deg? I mine øyne er det jaggu bedre å ha noen ekstra kilo enn å ha en bedriten personlighet. Og nei, jeg er ikke overvektig. 1
Duckie Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Jeg har alltid trodd at å ha former, betyr å ha kurver på de rette stedene (store bryster, smalere midje, fyldig rundt hoftene/rumpa). Er først her inne jeg lærte at mange mener det betyr det samme som å være overvektig. Er man ordentlig overvektig har man jo ikke formER lengre, bare én, rund...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå