Gå til innhold

Kondylomer/kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en mann som det viste seg i ettertid hadde dette. Vi brukte kondom. Men han utførte oralsex på meg i tillegg. Hvor stor er sjansen for at jeg er smittet? Jeg skal selvsagt gå til legen men de hadde ikke time før om 2 uker.

Jeg finner denne mannen relativt attraktiv. Hva om vi ender opp med sex igjen etter at han har fullført behandlingen sin og si at jeg ikke ble smittet forrige gang. Er har fremdeles smittebærer?

Kan jeg utføre oralsex på han? Kan jeg bli smittet i munnen? Og kan han smitte meg? Han har kun vorter på ytterst på penis.

Sikkert dumme spørsmål men man får jo ulike tanker.

Anonymous poster hash: 123da...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette er vel greit å spør legen om når du skal dit? Så får du svar du kan stole på.

Anonymous poster hash: c26f0...c02
Gjest krokodillen
Skrevet

Han vil alltid ha viruset. Når det er sagt er det mange som bærer viruset men de vet det ikke selv. Etter det jeg vet så er det ikke smittsomt så lenge du ikke har synlige symptomer

Skrevet

Hvorfor hadde han sex med deg hvis han visste at han hadde det?!

Det viruset som gir vorter kan visst heldigvis ikke gi underlivskreft, men kjipt å få det er det sikkert.

Du kan ikke bli smittet av sex med kondom, eller av at han utfører oralsex på deg, men du kan ikke gjøre det på ham tror jeg. Han må nok behandles og så vente en lang stund før han tar nye virusprøver ulike steder der nede som er rene før dere kan gjøre mer enn å ha sex med kondom eller at han har munnsex på deg.

Anonymous poster hash: 1da64...0ce
Skrevet

Vorter er virus, og man kan ikke bli kvitt det. Det vil komme og gå i perioder, akkurat som herpes. Når man har utbrudd, kan man behandle dette hos lege ved å smøre med et spesielt middel som lindrer og kan gjøre at utbruddet går raskere over. Dette smitter derimot ikke ved bruk av kondom, så her er du trygg! :-)

Skrevet

I praksis tester man ikke for HPV-virus, fordi de fleste enten har eller har hatt virusene. I tillegg finnes det ikke noen god behandling for viruset, kun for symptomer som det kan gi.

Skrevet

Sjansen er der for å ha det selv om brukte kondom. Jeg ville ikke utført oralsex på han. Du kan bli smittet om dere har sex igjen, det betyr ikke at du er immun selv om du ikke har det første nå, så ville droppet til han ikke kunne smitte lenger, så han burde ikke ha sex før vortene har vært borte i seks måneder. Må også sies at vortene kan komme flere måneder etter du har blitt smittet, så vær obs på det fremover!

Forresten ville jeg bare dumpet denne mannen, eller aldri kontaktet han igjen, han er en tankeløs og egoistisk idiot når han hadde sex med deg, og samtidig visste at han hadde det!!

Anonymous poster hash: 8c9e2...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...