AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Har så lyst på type punsjboller med havregryn. Finner ikke igjen oppskriften. Har havregryn, kakao, melis, smør, sukrin er det noe jeg kan lage med dette? Vet ikke hvor mye jeg skal lage sammen, men kan vel kanskje smake det til?Anonymous poster hash: 4ba56...4d1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Slike lages fint på måfå, men den oppskriften Lille-Pus linker til er et godt utgangspunkt. Anonymous poster hash: 2945c...ecc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Hva med å lage disse? De ble kjempe gode! Takk for hjelpen Anonymous poster hash: ffb1b...c13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå