Gå til innhold

"Punsjboller" med havregryn og melis?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så lyst på type punsjboller med havregryn. Finner ikke igjen oppskriften. Har havregryn, kakao, melis, smør, sukrin er det noe jeg kan lage med dette? Vet ikke hvor mye jeg skal lage sammen, men kan vel kanskje smake det til?

Anonymous poster hash: 4ba56...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike lages fint på måfå, men den oppskriften Lille-Pus linker til er et godt utgangspunkt.



Anonymous poster hash: 2945c...ecc
Skrevet

Hva med å lage disse?

De ble kjempe gode! Takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: ffb1b...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...