AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Ett stadig tilbakevendende tema her inne er penisstørrelser. Og det finne kremer og piller som skal kunne hjelpe på dette, uten at det antagelig har noe effekt. Men ett produkt som kan hjelpe er visstnok dette: http://www.forskning.no/artikler/2009/mars/214023 Jeg vurderer å forsøke dette som ett eksperiment til glede for kvinneguidens forumbrukere. Men før jeg gjør dette kan det være interessant å høre om det er noen menn her som har prøvd det, evt noen kvinner som har vært sammen med menn som har testet dette?Anonymous poster hash: 23f2c...119
Tøytigern Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Hørtes jævla vondt ut. Misfarging? Det betyr jo indre blødninger... Lykke til med forsøket.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Hadde kuken min vert frustrerende liten, kunne jeg sikkert i desperasjon prøvd en sånn der. Men ville aldri risikert helsa til min gjennomsnittlig lange kuk bare for sjansen til å legge på en ekstra cm eller to. Tenk hvis man får indre blødninger/sprengte blodkar/skadet svamplegeme/erectile dysfunction e.l.? Ikke å risikere det, tenker jeg. Dessuten er vel økning i tykkelse å foretrekke fremfor økning i lengde? (Men DET er en annen tråd..)Anonymous poster hash: 93435...97f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå