Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt uren hus på haka og nesen.. det er vell hudormer jeg har, sånne svarte prikker i huden. Jeg bruker ansiktsrens hver morgen og kveld.. men det hjelper ikke så mye. Hva gjør dere for å blit kvitt det? :)

Anonymous poster hash: 0b733...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt uren hus på haka og nesen.. det er vell hudormer jeg har, sånne svarte prikker i huden. Jeg bruker ansiktsrens hver morgen og kveld.. men det hjelper ikke så mye. Hva gjør dere for å blit kvitt det? :)

Skal sefølgelig være hud og ikke hus... :P

Skrevet

har perfekt hud så gjør ingenting

Anonymous poster hash: 9f093...b85
Skrevet

har perfekt hud så gjør ingenting

Anonymous poster hash: 9f093...b85

Så fint for deg!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt uren hud siden jeg var 12 (er straks 21) og jeg har desverre ingen gode tips å gi deg da jeg også har masse hudormer på nesen og i området rundt. Jeg renser huden morgen og kveld, noen ganger prøver jeg å klemme ut så mye hudormer som mulig og rense godt etterpå. Jeg har prøvd utrolig mye som ikke har funket mot hudormer, forslag taes imot med takk! Jeg får periodevis utbrudd med kviser også. Det hjelper å bruke ingen/lite sminke av god kvalitet, vaske sminkekostene dine ofte, bruke eget håndkle til ansiktet som du vasker ofte, bytte putevar ofte ol. Vær alltid ren på hendene når du tar deg i fjeset og bruk rene "redskaper", det er det som holder mine hudproblemer litt i sjakk.

Skrevet

Jeg har hatt uren hud siden jeg var 12 (er straks 21) og jeg har desverre ingen gode tips å gi deg da jeg også har masse hudormer på nesen og i området rundt. Jeg renser huden morgen og kveld, noen ganger prøver jeg å klemme ut så mye hudormer som mulig og rense godt etterpå. Jeg har prøvd utrolig mye som ikke har funket mot hudormer, forslag taes imot med takk! Jeg får periodevis utbrudd med kviser også. Det hjelper å bruke ingen/lite sminke av god kvalitet, vaske sminkekostene dine ofte, bruke eget håndkle til ansiktet som du vasker ofte, bytte putevar ofte ol. Vær alltid ren på hendene når du tar deg i fjeset og bruk rene "redskaper", det er det som holder mine hudproblemer litt i sjakk.

Det hørtes ikke noe særlig ut. Er ikke selv plaget med kviser, vare de sorte prikkene.. bruker selv bare mascara og farge til bryna for jeg fant ut at huden min ble 10ganger finere uten foundation og slikt.. får heller være litt rrd i kinnene :P

Takk for innspill! :D

- ts :)

Skrevet

Foruten å rense huden godt morgen og kveld, og være forsiktig med hva slags sminke

jeg bruker (mange forskjellige sminkeprodukter kan tette porene) skrubber jeg huden

en gang i uken, tar dyprensende ansiktsmaske og fuktmaske. Og bruker serum mot

uren hud morgen og kveld. Dette har virkelig bedret min hud når det gjelder hudormer.

Jeg er nemlig uheldig å har store porer som lett får hudormer hvis jeg ikke passer nøye på.

Anonymous poster hash: 28eda...b59
Skrevet

Se denne tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=862123

Anonymous poster hash: 94716...e2a

Gjest BabyBlue
Skrevet

Pore strips er gode på hudormer, bestiller på ebay fra merket biore :) utenom det er md formulations continuous renewal serum bra mot hudormer og urenheter sånn generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...