Gå til innhold

Berlin, tips til restauranter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har restauranter å anbefale i Berlin?

Samme hvilket område og type mat. Sånn middels til rimelig prisnivå.

Tusen takk.

Anonymous poster hash: adb22...c3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr Hay & Friends! Ligger ikke så langt unna Kürfürstendamm :) Skikkelig digg asiatisk mat :jepp: Billig også!

Gjest _LilleMy
Skrevet

Har noen du restauranter du bør ligge unna!

Andy's Diner & Bar og Trattoria Peretti som ligger i Karl-Liebknecht-Stasse. Begge to var det forferdelig service på. Det var den type restauranter som hadde masse kunder, og da trengte de ikke fler, så de ga f i nye kunder som kom. Ellers bør du ligge unna Mom's Favorite. Helt grei mat, men dyrt. Egentlig normale priser, men dyrt i forhold til maten, den var ikke verdt prisen. Dårlig service, kelner som himlet med øynene da han måtte snakke engelsk. Ligger på Potsdamer Platz.

Kan anbefale L'osteria i Budapester Strasse 38. Italiensk mat, veldig god pizza og pasta! Også god service. Var også på en argentisk restaurant som jeg dessverre ikke husker navnet på. Fikk den anbefalt på Hard Rock Cafe da det var fullt der og halvannen times ventetid på bord, så den ligger i området og er ikke vanskelig å finne. Biffen der var den beste jeg noen gang har smakt, og jeg har spist mye biff gjennom årene. Veldig god service og hjelp med menyen også!

• 3 uker senere...
Gjest _LilleMy
Skrevet

Har noen du restauranter du bør ligge unna!

Andy's Diner & Bar og Trattoria Peretti som ligger i Karl-Liebknecht-Stasse. Begge to var det forferdelig service på. Det var den type restauranter som hadde masse kunder, og da trengte de ikke fler, så de ga f i nye kunder som kom. Ellers bør du ligge unna Mom's Favorite. Helt grei mat, men dyrt. Egentlig normale priser, men dyrt i forhold til maten, den var ikke verdt prisen. Dårlig service, kelner som himlet med øynene da han måtte snakke engelsk. Ligger på Potsdamer Platz.

Kan anbefale L'osteria i Budapester Strasse 38. Italiensk mat, veldig god pizza og pasta! Også god service. Var også på en argentisk restaurant som jeg dessverre ikke husker navnet på. Fikk den anbefalt på Hard Rock Cafe da det var fullt der og halvannen times ventetid på bord, så den ligger i området og er ikke vanskelig å finne. Biffen der var den beste jeg noen gang har smakt, og jeg har spist mye biff gjennom årene. Veldig god service og hjelp med menyen også!

Fant ut at biffrestauranten het Sueno Argentinisches Steakhouse og ligger i Meinekestrasse 4. Den beste biffen jeg har smakt :sjokkert:

Skrevet

La Soupe Populaire og Hugo's i Tiergarten kan jeg anbefale på det varmeste :)

Hugo's er dyr da. Typisk Michelinrestaurant.

Styr for all del unna Feris Gastronomie, grusom service og overpriset mat.

Anonymous poster hash: a5ca2...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...