AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Skal ha ny telefon men lurer på hvilken. Har nå hatt Samsung Galaxy S4 active men har vært mindre fornøyd med den. De negative tingene er: - for tung - for stor - dårlig kamera (den eldre Samsung Galaxy S3 virker som er bedre kamera på) - slår seg av lett - ofte utenfor dekningsområde selv om andre med andre telefoner har dekning Hvilken telefon burde jeg kjøpe nå? Viktig for meg er: - bra kamera - grei størrelse, ikke så stor og tung som Samsung active - grei å bruke med apper som instagram, facebook, snapchat, runkeeper - grei å få hotmail på telefonen (bruker den kun privat ikke på jobb) Har vanlig pc (ikke mac) men har ipad så kanskje det sånn sett hadde vært best å tenke på iphone neste gang? Men da sikkert lurt å vente på den nye som kommer nå i høst? Håper på input da jeg er litt lost i mobilverdenen. Hilsen Berit Anonymous poster hash: 75d0e...08c
Jonencloud Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 tror kanskje jeg ville anbefale Sony Xperia Z1 compact. skjermen er på 4.3 tommer, telefonen veier 130gram, kamera har 21MP og har fått mye skryt, relativt god SOC også(Snapdragon 800). en av de få gode telefonene som er under 5 tommer. prisen ligger på 3 og et halvt tusen.
Chelsea Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Lurer på det samme, hva kjøper man nå? Venter man på ny IPhone eller er det andre telefoner som har utkonkurrert denne?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Jeg hadde iPhone 4 før, den hadde jeg i 4 år og var veldig fornøyd med den. Så kjøpte jeg ny telefon i vår, da kjøpte jeg sony xperia z1 compact, men den er jeg virkelig ikke fornøyd med! Jeg ville da ha en telefon som ikke var for stor, og leste på tester på nettet, den hadde fått 6'er og alle virket fornøyd med den. Jeg har egentlig ikke likt den i det hele tatt. Kameraet klikker ganske ofte, da når jeg skal åpne det bare avslutter det uten videre og jeg må ofte prøve 2-3 ganger, den blir veldig fort ripete på baksiden uten beskyttelse, den har fryst så ingenting funker og den har slått seg av helt uten videre et par ganger. Og det er kun på 3 måneder. Det som er positivt med den er batteritiden, hvertfall sammenlignet med iphone. Så neste gang jeg skal ha ny telefon blir det nok iphone! Anonymous poster hash: 0de9b...e49
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Blir nok den nye iPhone 6Anonymous poster hash: 75d0e...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå